Jeg har efterhånden haft min netbutik i sving et par måneder nu, men savner inspiration til hvordan jeg motiverer flere af mine brugere til at blive kunder. Vores nyhedsbrev trækker ret godt i salget sammen med diverse kampagner i online-medier, men mere vil have mere :-)
Produkterne i netbutikken er af høj kvalitet og vores kunder har givet os meget positiv feedback på vores kaffe.
nu er vi store kaffe drikkere, og i den forbindelse potentielle kunder, men jeg savner godt nok lidt info om de enkelte kaffe, hvilket bønner og hvorfra. måske også en beskrivelse af smagen, evt, en samligning med (kendte mærker)
måske du kunne lave nogen små pakker til 4 kopper kaffe man kunne får gratis som smagsprøve
Jeg bliver desværre lidt forvirret på din hjemmeside. Jeg kan næsten ikke finde ud af hvad siden handler om andet end kaffe, mit blik det flakker rundt.
Derfor ville jeg personligt selv forlade siden indenfor 2 sekunder, hvis jeg browsede på nettet. Du er nødt til at fange folk, og tone nogle af de ting som ikke er så vigtige lidt ned
Tak for jeres besvarelser, jeg vil tage ideerne op til overvejelse.
DesignRus: Hvad mener du med "jeg kan næsten ikke finde ud af hvad siden handler om andet end kaffe"? Det er en netbutik der sælger kaffe og udvalgt tilbehør.
Vi har med stort overlæg IKKE anvendt et traditionelt webshop-system men bruger i stedet et enkelt CMS, det giver os større frihed mht. opbygning af produkt-sider og kategorier. Måske det er det der bidrager til forvirringen?