Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webshop passer til mit behov:

1) Jeg kunne godt tænke mig at webshoppen var linket op til et (online/hostet eller hvad det hedder) bogføringsprogram så jeg ikke bruger for meget tid på de administrative opgaver.
2) Jeg vil gerne kunne bruge Dankort og alle normale kort.
3) Jeg har ca 200-300 fysiske varer jeg kan sælge. Skal sendes via post.
4) Domænet kan være et .dk og et .com. Evt. kan .dk henvise til .com (og senere et .de)
5) Firmaets fysiske adresse ligger i sydtyskland, men markedet bliver kun i Danmark først, og senere i Tyskland.
6) Jeg har brug for nemt at kunne rette i tekst, tilføje tekst, tilføje enkelte produkter.
7) Jeg regner med omkring 1000 mdr. i omkostninger.
8) Jeg ønsker en shop der er designmæssig flot, men enkel og nem at arbejde i. Så jeg selv kan rette og redigere og designe lidt uden at skulle op med store knapper til web-folk hver gang jeg skal ændre en smule.

Jeg har kig på shopify og goldenplanet og dandomain. Umiddelbart virker shopify ret flot og nem, men goldenplanet og dandomain har vist hele pakken med bogføringsprogram. Dandomain virker dyr. Jeg vil gerne slippe et beløb til en person der kan sætte grunddelen op for mig.

Hvad synes i?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:24
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:37

Hej Tom

Du må meget gerne tage et kig på vores system. Det hedder EasyFlow, ligesom vores firma.

Hvis du kommer på Iværk08 har du mulighed for en gratis webshop (Kræver at du får Dankort betaling på shoppen). Den kan du læse mere om her.

Mht. hjælp til opsætning, så har lavet design pakker, så du for 5000 DKK kan få din webshop sat op af en professional webdesigner. Der kan læses om design pakker her.

Vi har iøvrigt lavet en ny version 2.3, som du kan læse om på min personlige blog. Her kan du se screenshots, der gerne skulle vises at systemet er blevet meget mere brugervenligt og lækkert.

Oops, jeg kan se Martin kom mig i forkøbet :-)

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 11:47

Hej Martin og Lundsby,

Det ser spændende og flot ud, men jeg kan ikke se at der skulle være mulighed for at koble et bogføringssystem på jeres easyflow?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:58

Hej Tom

Det er pt. integration til C5 igennem e-handel 1 og 2, samt et kasseapparat system der hedder Frontpos. Derudover har vi en række import/eksport muligheder. Jeg ved at vores en af vores medarbejdere pt. er ved at undersøge hvordan de spiller sammen med Mamut.

I fremtiden vil vi lave integrationer til e-conomic, Mamut og SummaSummerum (Så godt det kan lade sig gøre). Men jeg kan ikke give dig nogen konkrete datoer, og jeg vil ikke anbefale at man baserer sin forretning på det.

Var der noget specielt system, som du kunne tænke dig integration til ?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:14

Skal din kommende shop være en lejeløsning?

Den løsning vi tilbyder er en smule dyrer i opstart end disse lejeløsninger men pengene er ret hurtigt tjent hjem. (Vores kunder har normalt ikke det store supportbehov).

Du kan læse mere om systemet på www.taketwo.dk

Indtil d. 1 oktober sælger vi systemet for 10.000kr til aminoer (dertil kommer så integration til økonomisystem og senere vil der også skulle bruges lidt penge på en multisproget kategoristruktur).

Et par referencer: www.dildo.dk www.caroline-mathilde.dk www.kirstensdyrebutik.dk

Hvis du gerne vil høre mere kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller tlf. 40685707

Mvh Peder

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 13:11

Hej, 

Jeg synes umiddelbart at en lejeløsning må være nemmest. Senere - hvis der er kæmpe salg - kan man jo altid se på nye måder at håndtere webshoppen på.

Jeg kiggede lidt på frontpos, og kan faktisk ikke rigtig forstå hvad jeg kan bruge det til. Jeg vil gerne have et bogføringssystem som c5 eller e-conomic eller mamut så jeg slipper for at sende tusindvis af papirer til revisoren for at han kan lave moms. Et automatisk system. Men husk på at shoppen ligger i Tyskland og derfor er det momspligtig hver måned.

Er der nogle problemer med en tysk virksomhed der sælger til danmark og benytter dankort og betaler i kr.? 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:31

Tom:

Hej, 

Jeg synes umiddelbart at en lejeløsning må være nemmest. Senere - hvis der er kæmpe salg - kan man jo altid se på nye måder at håndtere webshoppen på.

Det undre mig, da vi jo også er konkurrencedygtige på prisen (man skal jo ikke meget ud over det første år før vores løsning er billigere end en lejeløsning), det samme kan siges om forskellige open-source løsninger. Som også hurtigt kan spare sig selv hjem.

Hvis du valgte en af overstående muligheder (altså en købe- eller open source løsning) så ville du slippe for besværet med at skulle flytte produkter osv. på et senere tidspunkt. Med mindre i har behov som passer perfekt i den lejeløsning i kigger på og/eller forventer et stort behov for support, virker det på mig ikke som en optimal løsning.

Tom:

Jeg kiggede lidt på frontpos, og kan faktisk ikke rigtig forstå hvad jeg kan bruge det til. Jeg vil gerne have et bogføringssystem som c5 eller e-conomic eller mamut så jeg slipper for at sende tusindvis af papirer til revisoren for at han kan lave moms. Et automatisk system. Men husk på at shoppen ligger i Tyskland og derfor er det momspligtig hver måned.

Vi vil kunne lave en integration med e-conomics for omkring 5k (for at sætte den lidt højt) så det vil jeg tro de fleste bureauer kan.

Tom:

Er der nogle problemer med en tysk virksomhed der sælger til danmark og benytter dankort og betaler i kr.? 

Har virksomheden bank i tyskland? Hvis banken er placeret i Danmark er der ingen problemer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:35

Hej Tom

Frontpos er et kasseapperat system, det er kun hvis man har en fysisk butik at man har behov for det. Jeg ved at C5 er meget konfigurerbart, så måske kan den sættes op til moms afregning i Tyskland. En alternativ strategi, kunne være at finde et Tysk økonomi system, der kan importere kommasepererede filer, og overfører på den måde.

Tom:

Jeg er ikke sikker på, at man kan få en Dankort indløsningsaftale uden at havde et Dansk CVR. Nr., men det må hurtigt kunne afklares ved et ring til PBS.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)