Hejsa Jeg er lige lidt mundlam lige nu og er her for at høre jeres mening så i måske kan bringe lidt perspektiv i mine frustrationer. Jeg har for 1 år siden købt en Zepto laptop med 2 års onsite + 2 års all risk forsikring som skulle dække sådan set alt hvad der sker med computeren. Grunden til det er at jeg har brug for min computer og jeg helst ikke vil af med den i for lang tid. Jeg købte en laptop med et stor grafik kort så jeg også kunne spille et spil et gang hvis jeg gerne ville. Jeg har så i næsten 1 år ikke haft tid nok men her i weekenden havde jeg et par timer så for første gang blev den afprøvet. Jeg spillede i 15 minutter så slukkede laptoppen pga af den blev for varm DOOH? Nå.. denne tragedy fortsatte uderligere 3-4 gange, så jeg ringede i morges til zepto. De siger at jeg først skal rense den med trykluft, jeg spørger om jeg må åbne den , de siger nej så BORTFALDER garantien, fair nok tænker jeg. Fint jeg køber 2 store trykluft dimser på dåse og fyrer dem igennem alle åbninger i den laptop. Prøver igen og "no win" computeren slukker sig selv efter nogle minutters spil. Jeg sender en mail til zepto at de virkede ikke og forslår mig at købe et servicecheck på 460 Dkr hos dem. Jeg kan bare sende laptoppen ind og vil få den igen efter et stykke tid.. hallooo? Jeg har købt enhver forb... forsikring de havde + onsite support, jeg spørger om jeg ikke må åbne den for at rense den (det må jeg ikke) og nu vil de ikke reperare skidtet? Måske er det mig der er urimelig, men hvis JEG ikke kan afhjælpe problemet fordi jeg ikke må, er det så ikke deres tur, desuden hvad har jeg betalt for? Dybt frusterende... [:'(] Er det mig der er en klovn der mener at hvis jeg ikke kan afhjælpe problemet fordi jeg ikke må åbne maskinen så er det min udvidet forsikring/ onsite service der skal dække? |
Måske dette link kan hjælpe dig;