Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges til salg af services

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en sælger / partner / agent der skal stå for kundekontakten, og jeg vil fokusere på produktionen / det tekniske. Jeg havde forestillet mig en procents sats pr. betalt job. Nogen der er interesseret?

Jeg kan hjælpe kunden med en lang række IT / computer relaterede opgaver. Alt fra grafisk design og websites til IT-support og salg af PC'ere. Jeg har i over 10 år beskæftiget mig med disse emner, og har gennem tiden fået en bred erfaring i at løse disse opgaver. Med en uddannelse som grafiker på reklamebureau, kan jeg levere alle former for grafisk design.

Om kunden skal have lavet et nyt website, eller ændringer til et eksisterende, så kan jeg klare opgaven.

Jeg kan også udføre mindre hardware reparationer / opgraderinger on-site hos kunden, ellers udføres mere krævende opgaver på eget værksted. Primært varetages der opgaver for kunder i København.

Der fokuseres hovedsageligt på at udføre opgaver for private og mindre virksomheder, og alle opgaver udføres derfor aften og weekend. 

Med speciale i fotorestaurering, kan jeg digitalt genskabe dine billeder.
Om billeder er blevet gullige, falmet, plettede, hullede, krøllede eller ridsede, kan jeg gendanne disse. 

Hjælp til indkøb af nyt IT/computer udstyr? Er computeren blevet langsom? Opfører computeren sig mærkeligt, evt. pga. virus?

Har kunden fået købt ny computer og har brug for hjælp til at få flyttet data fra den gamle?

Skal kunden sælge den gamle computer, og har brug for hjælp til at få gjort den klar?

Data serviceydelser:
Installation og opgradering af software / Windows / OS X
PC / MAC / PDA / mobil telefoner
Fejlsøgning / problemløsning
Fjernelse af malware / virus 
Opgradering af hardware
Rådgivning
Website design / programmering
PC service check

Grafiske serviceydelser:
Grafisk design, DTP, Visitkort, Brevpapir, Flyers, Logo design, CD / DVD covers
Office skabeloner til brevpapir, faktura m.v.
Digital genskabelse af ødelagte fotografier
Fotografering, Billedbehandling 

Du kan se mere her:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:59

Vi er sparringspartner på salg og markedsføringssiden for en del nystartede virksomheder, send mig en mail, hvis du vil tale nærmere

dbh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 13:32

Hej Jesper

Jeg har sendt dig en besked. Lad mig endelig høre nærmere.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 22:00

Sælger / partner / agent søges fortsat.

Mvh
Brian Jørgensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)