Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er i mest effektive?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Et projekt skal lanceres. I er langt. Ideerne er der. Men det er som om i er gået i stå....
Hvordan løser i dette, og får lavet arbejdet så at i kan komme videre og tjene penge.

De fleste projekter fejler nok fordi at man aldrig får gjort det arbejde som der skal til for at man rigtigt kan komme igang.

Giv dit bedste bud på at få ting færdigt. 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:14

Jeg vil nok starte med at finde ud af hvorfor jeg er gået i stå, hvilke forhindringer er der? Når forhindringerne er fundet skal de detaljeret skrives ned, hvad er det præcist der gør at de ER forhindringer og hvordan kan forhindringerne brydes ned så man netop kan komme videre.

Dernæst kan spørgsmålet om man mangler noget feedback og/eller en samarbejdspartner så man kan komme videre måske være aktuel at overveje?

Lav en liste over opgaver der skal laves før du kan komme videre med projektet, del dem nu op i mindre opgaver og skriv dem evt. ind i outlook under opgaver eller i kalenderen så de OGSÅ bliver udført og man kan komme videre til næste del.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:33

Det var så den praktiske del Birgit kom med. Jeg kan så bidrage med et par mentale fif. Udover det åbenlyse ved at man kan gå sur i en opgave fordi man ikke brænder nok for den, fordi det ikke lige er DIG at lave præcis dette. Hvilket er en længere tankeproces, fordi hvem er man, hvor ligger ens naturlige force og hvad ønsker man af projektet på det personlige plan. Ikke at alle projekter skal være ens ønskebarn, men en hvis passion skal der jo være

Dernæst kan jeg en god øvelse :

Luk øjnene og forestil dig så IKKE at udføre den opgave og følge den til dørs. Hvad vil der ske ? Hvordan vil du have det med selv ? Virkelig luk øjnene og MÆRK efter. Hvis det er et generelt problem ikke at kunne fuldføre opgaver, så luk øjnene og forestil dig selv med den livsstil om 5 år.. virkelig mærk efter , hvor bringer det dig hen ? Kommer du længere eller tættere på dine mål ? Se dig selv i spejlet, hvordan har du med det selv ? Mærk det i hele kroppen-

Så forestil dig selv om 10 år uden at gøre tingene færdigt.. hvordan har du det nu med dig selv ? Hvordan bor du , hvordan ser dit ansigt ud, hvordan er din kropsholdning ? Igen mærk efter og brug gerne ca 1 minut på at mærke dig selv i denne fremtid.

Så forestil dig selv om 20 år....

Dernæst vendes øvelsen om, og du forestiller dig selv med styrke og vilje, til at gøre hvad du lyster og FØLGER IGENNEM PÅ DET. Mærk dig sig selv i denne fremtid, mærk din stolthed, se dig selv i spejlet og læg mærke til din kropsholdning. Hvordan har du nu med dig selv ? Fik du opfyldt dine drømme, og hvad gjorde det ved dig på det mentale, økonomiske og følelsesmæssige plan ? Se og mærk dig selv med denne nye livsstil om 5. 10, 20 år fra nu af.

Og denne øvelse virker langt bedre hvis du kan køre den med en ven, der fortæller de ting jeg lige har skrevet, og som kan guide dig igennem. Øvelsen er taget fra Tony Robbins program : Personal Power II

Hvis gjort oprigtigt kan denne øvelse virkelig flytte ved nogle tankemønstre. Det muligt du ikke kan bruge den til noget, måske kan nogle andre.

Men her var den

venlige tanker

Jimmi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)