Hej Aminoer! Så er vi genopstået på nettet....nyt site! Kig forbi, og kom med jeres eventuelle kommentarer.
|
Hej Peter,
Det er en flot hjemmeside, I har fået lavet.
Rigtig god vind med den.
De bedste hilsner
Karsten
Hej Aminoer! Så er vi genopstået på nettet....nyt site! Kig forbi, og kom med jeres eventuelle kommentarer.
|
Hej Peter,
Det er en flot hjemmeside, I har fået lavet. Rigtig god vind med den.
De bedste hilsner Karsten |
Ja det ik så ringe :) Eneste jeg måske ville ændre lidt var menuen logoet kommer til at se så afklippet ud der hvor det står i forhold til menuen nu. En skygge kant eller andet der lettede overgangen var måske ikke i vejen. |
Fin og enkel hjemmeside. Hilsen Jakob |
Hej! Tak for feed-bakken. Ronni C...ja den med skyggerne vil vi bede vores webmaster at kigge på. Business...er ikke hemmelige priser, men anhænger af om vi taler apportindskud, kontantstiftelse etc. |
Hej Peter, Jeg synes det ser rigtig godt ud. Den eneste kritik jeg lige kan komme med er, at jeg synes I skal bruge nogle bedre billeder af Jer selv. Dem I har ser lidt grumsede og hjemmegjorte ud. Venligst Tina |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
;o) Ja, men det er da også tilladt at skrive mere end een pris.
Grunden til at jeg skriver det er, at jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis der ikke står en pris, så gider jeg heller ikke at ringe. På den måde mister du stiftelsen, men også muligheden for at få mig som kunde ift. revison. Måske har andre det som jeg. |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hej Business! Jamen....det er så din mening. Dertil skal så siges, at vi altid fører en dialog med stifter, herunder pris mv., før vi stifter. Men vil da tænke over din "anke". |