Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af alm. brevpost

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og mangler en god løsning til mit nye website, hvor vi udsender en verifikationskode til tilmeldte brugere via alm. post når de tilmelder sig vores website. Prisen for sådan et alm. brev er jo normalt kr. 6,5 + papir for private, men kan dette ikke gøres billigere? Funktionen minder meget om den som QXL har, hvor man får tilsendt et brev når man har oprettet sig på siden.

Jeg ved fra en tidligere virksomhed jeg har arbejdet i, og fra nogle af de breve jeg modtager i det daglige, at man kan få en form for maskine, som man stempler brevene med. Meget mere ved jeg dog ikke om denne løsning.

Håber nogen har svar på mine spørgsmål?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:12

Hej

Prøv at kontakte Post Danmark Erhverv. De kan helt sikkert hjælpe dig. Der findes nemlig et hav af forskellige frankeringsmaskiner, stempler og andet der ville kunne bruges i din situation.

Men hvordan kan det være du ikker sender verifikationskoden pr. mail?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:24

Du kommer ikke til at spare noget på alm. brevpost. Fold papiret én gang, så er du nede på 5 kr. hvis du sender som b-post. En frankeringsmaskine gør kun arbejdet for dig lettere, den fås for ca. 200 om måneden. Har du mange breve kan det da også anbefales at anskaffe sig en kuverteringsmaskine

Jimmy

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58

Hvor meget vejer det og hvor skal det ud ?

BringCitymail er et godt billigt alternativ hvis du opfylder deres krav for udsendelser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)