Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min webshop hedde?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hobbyhavnen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:05

Søren Olin:
Hobbyhavnen.dk

Den har sgu min stemmeStick out tongue

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:31

yourhobby.dk :D?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 18:04

Søren Olin:

Hobbyhavnen.dk

Jeg læste det første gang som om der stod hop i havnen .dk hehe

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 19:04

Der er en grænsende sandsynlighed, hxs, for at det ikke er helt tilfældigt Wink

Stina foreslog udenfor tråden at shoppen kunne hedde Web-Creative.dk, det ville jeg da lige bringe ind hvor det hører til, omend navnet er tilpas brugbart til at det allerede er taget i brug af en anden virksomhed der kalder sig... Web-Creative Cool

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:24

Søren Olin:

Der er en grænsende sandsynlighed, hxs, for at det ikke er helt tilfældigt Wink

Stina foreslog udenfor tråden at shoppen kunne hedde Web-Creative.dk, det ville jeg da lige bringe ind hvor det hører til, omend navnet er tilpas brugbart til at det allerede er taget i brug af en anden virksomhed der kalder sig... Web-Creative Cool

Jeg synes ikke det er et navn der signalerer at det er hobbyartikler der er tale om. Men tak alligevel, for det humoristiske indslag.

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 15:47

Smile Fair nok... det er det kedelige ved at være reklamemand... kunderne tør ikke Smile Havde for mange mange år siden et større kalkbrud som kunde, og til noget profilting indledte jeg under overskriften "Vi begyndte som et hul i jorden...", det ville de alligevel ikke skrive... og hvad jeg har haft af kalk-, granit- og lignende brud siden, ja selv til et par olieselskaber vi har arbejdet for, har jeg forsøgt at liste den ind, ganske uden held... sådan har jeg mængder af små brokker og brudstykker (!) som kunderne kunne have nappet, ting med stor genkendelse, ting der giver stor uhjulpet erindring, helt uden at skabe negative konnotationer - ikke nødvendigvis større genistreger, men alligevel... og så ender det oftest i et eller andet politisk korrekt, der ikke stritter for meget. men så er HOBBYhavnen da frit tilgængeligt til andre i den danske hobbylobby...... det var bare det jeg ville sige, hej. Smile

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:44

Det er jo en vurderingssag om hobbyhavnen ville skabe negative associationer Big Smile Jeg synes personligt det lyder koldt og uhyggeligt, og føler ikke det ville skabe glædelig genkendelse hos klippeklisterdamerne. Så jeg lader den stå til den næste Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)