Jeg er bosat i USA (Californien), hvor jeg beskaeftiger mig med import af europaeiske og isaer danske produkter. Med et bredt netvaerk,en MBA i International Business, og aars erfaring kan jeg hjaelpe din virksomhed med at komme godt fra start paa det amerikanske marked. Min hjaelp kan vaere centreret omkring: - Oprettelse af datterselskab i USA (finde lokaler, faa kompetent corporate retshjaelp mv.) - Distribution af produkter i USA (finde den helt rigtige importor, de rette agenter mv.) - Markedsanalyse - via gennemgribende research etablere en forstaaelse for hvilket segment du skal du gaa efter, og hvilken stat, by, og forretning(skaede) der passer bedst til netop dit produktsortiment - Markedsforing - kontakt til relevante medier, reklamebureauer, messer etc. og hjaelp til udarbejdelse af komplet marketingstrategi for USA - Andet - kontakt mig og lad os diskutere hvad lige netop dine behov er i forbindelse med eksport til USA
Jeg kan kontaktes direkte paa telefon : 805.712.8664 eller email: c.andersen@gmx.net Husk tidsforskellen;-)
Med venlig hilsen Christina Osterberg Andersen |
Jeg har noget musik , om et par måneder, som jeg godt kunne tænke mig at få hul igennem med i USA. Det rock/pop musik, som jeg fra amerikanere i DK har fået at vide , kunne gøre sig over there. Og LA er jo rockens højborg i USA. Jeg vil have fat i agenter, radiostationer og distributierings selskaber. Kan du også få fat i Lars Ulrich, ville jeg blive ekstra glad :) Min musik er meget Oasis inspireret, og jeg ved han godt kan lide Oasis og i det hele taget klassisk rock.
Nå men det er vel som at finde en nål i en høstak at spørge dig om det, men kunne jo ligeså godt forsøge
Hav det rart derovre
venlige hilsner
Jimmi