Hej alle Aminoer samt besøgende Jeg arbejder pt. hjemmefra med salg af Herbalifeprodukter... Nu siger jeg godt nok "salg", hvilket desværre er en mild overdrivelse. Jeg har efterhånden været i gang i over et år, og jeg har stort set ingenting solgt. Jeg spørger tit mig selv, hvad det er, jeg gør galt? -Mine sider ser (synes jeg selv) præsentable og professionelle ud. I kan se dem her: www.torco.dk - denne side bruges til at informere nye forhandlere om konceptet. www.sund-vaegt.dk - denne side bruges til at sælge produkterne fra. www.torco.dk/nedivaegt - denne side er én af de sider, der bruges til at skaffe nye kundeemner. Nå, men grunden til at jeg skriver dette indlæg er egentlig, at jeg er blevet præsenteret for muligheden om at arbejde med konceptet fra Dubli.com via et indlæg i en blog et sted på nettet. Jeg har lidt svært ved at se, hvordan det egentlig hænger sammen dette koncept fra Dubli. Man skal betale et beløb for at blive ambassadør, og så er jeg ligesom gået i stå der... Håber at der er nogen, der kan hjælpe lidt videre. Både med Dubli - men også med Herbalife, hvis nogen har nogle idéer...
|
hej
du kal skrive til mig på info@agel4you.dk
så kan jeg sende dig nogle link og mp3 du kan bruge til noget.
mvh karsten