Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM med Herbalife og Dubli

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer samt besøgendeSmile,

Jeg arbejder pt. hjemmefra med salg af Herbalifeprodukter... Nu siger jeg godt nok "salg", hvilket desværre er en mild overdrivelse. Jeg har efterhånden været i gang i over et år, og jeg har stort set ingenting solgt. Jeg spørger tit mig selv, hvad det er, jeg gør galt? -Mine sider ser (synes jeg selv) præsentable og professionelle ud. I kan se dem her:

www.torco.dk - denne side bruges til at informere nye forhandlere om konceptet.

www.sund-vaegt.dk - denne side bruges til at sælge produkterne fra.

www.torco.dk/nedivaegt - denne side er én af de sider, der bruges til at skaffe nye kundeemner.

Nå, men grunden til at jeg skriver dette indlæg er egentlig, at jeg er blevet præsenteret for muligheden om at arbejde med konceptet fra Dubli.com via et indlæg i en blog et sted på nettet. Jeg har lidt svært ved at se, hvordan det egentlig hænger sammen dette koncept fra Dubli. Man skal betale et beløb for at blive ambassadør, og så er jeg ligesom gået i stå der...

Håber at der er nogen, der kan hjælpe lidt videre. Både med Dubli - men også med Herbalife, hvis nogen har nogle idéer...

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:46

hej

du kal skrive til mig på info@agel4you.dk

så kan jeg sende dig nogle link og mp3 du kan bruge til noget.

mvh karsten

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Jeg er ikke interesseret i at forsøge mig med salg af produkter fra Agel. Jeg har desværre lidt svært ved at se, hvordan konceptet skulle være anderledes en Herbalife-konceptet.

Hvis jeg tager fejl, må du jo lige rette mig Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:46

Hej Torben!

Dine web-sites ser fornuftige ud men hvis du forventer at de skal kunne anvendes som stående alene i salget som e-handel så skal du nok tale med nogen der ved mere om dette - se Martin Thorborgs e-bog derom.

Hvis du bruger dine web-sites som "visitkort" er det ok men du skal jo have gjort noget arbejde for at gøre omverden opmærksom på, at du har disse web-sites. Deltag derfor i debatgrupper og læg links til dine web-sites der hvor du kan komme af sted med det.

Deltag i debatgrupper om emnet og dine produkter.

Hold fast ved din beslutning om at - Herbalife er det du vil - det giver ikke noget at skifte til alle mulige andre det er IKKE produktet der er noget galt med, men dit salgsarbejde der mangler.

Tal med min. 3 personer hver dag om din forretning det giver 90 pr. måned som du får talt med!

- du kan tale med dem i den virkelige verden og/eller som her via internettet!

Det er umiddelbart mine råd til dig og du kan måske få glæde af at læse mine sider her:

www.jomacompany.dk  der har vi samlet en række erfaringer som du måske kan bruge noget af!!

Du skulle også se på ZenZuu - en ny portal for folk der har lyst til at opnå en extra indkomst og der er mange personer i dette netwærk allerede nu, men som også kunnen være dine potentielle Herbalife kunder!

Ved du at der indtjenes store annonceindtægter på de mange forskellige sociale netværk som du og jeg selv deltager på.

Nu er der et socialt netværk som vil tilbyde at uddele 80% af annonceindtægterne til brugerne og det er noget helt nyt – her er således en mulighed for at have det sjovt og samtidig opnå en betaling for det.

Er man tilmed interesseret i at se på mulighederne for extra indkomst på internettet ja så er det stedet at være på.

Det koster intet det er FREE at signe up så vær med fra starten det er nemlig her det er mest udfordrende.

Du kan signe up her…….

www.jomacompany.dk

og gå til linket med ZenZuu og klikke på ZenZuu linket !

Så kan vi sammen bygge netværk på ZenZuu og hjælpe hinanden med extraindkomst via nettet!!

Held og lykke med arbejdet – bare hold ud så kommer resultaterne—

Gensyn i ZenZuu!

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 23:10

Hej John,

Først og fremmest mange tak for det fine indlæg. Det er virkeligt rart, at der sker noget så hurtigt Wink.

Ang. mine sider så anvender jeg dem ikke stående alene. Jeg bruger dem som "visitkort", hvor kundeemnerne kan signe sig op. Derefter tager jeg kontakt til kunden. For det meste via mail, da det er det, jeg har de bedste erfaringer med.

Som du nævner, er det en rigtig god idé at tale med folk om det i hverdagen. Der er bare et eller andet, der gør at jeg ikke føler, at jeg kan stå 100% inde for produkterne - dvs., hvordan de virker osv.

Det var bla. også derfor, jeg ville høre, om der var nogen, der vidste noget om Dublis koncept. Jeg har jo som sagt været i kontakt med en, som arbejder med deres koncept. Han er desværre lidt langsom på mailen, så derfor ville jeg prøve her.

Glæder mig til at høre mere fra jer Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:21

Hej Torben!

Det forstår jeg ganske godt dette med at kunne indestå for produkterne.  Men tænk på hvis du nu blev ansat som sælger i en virksomhed der solgte Herbalife produkter - hvordan tror du så du ville have det?

Tror du ikke du ville få nogle produktkurser ?

Tror du så at disse produktkurser ville dække alle dine usikkerheder?

Hvordan tror du en sælger på apoteket har det med kendskab til alle produkterne ?

Man må støtte sig til slagsdokumenterne som eks. produktbeskrivelserne og lignende. Deltage på Herbalife kurser i produkttræning osv.

Du løser ikke det problem ved at "løbe" til noget andet der får du bare andre lignende problemer.

Hvad syntes du om ideen med at melde dig på ZenZuu konceptet ?Idea

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:22

Torben Lund Jørgensen:

Som du nævner, er det en rigtig god idé at tale med folk om det i hverdagen. Der er bare et eller andet, der gør at jeg ikke føler, at jeg kan stå 100% inde for produkterne - dvs., hvordan de virker osv.

Jeg vil (desværre) tro der skal en ualmindelig god sælger til at sælge et produkt som de ikke føler de kan stå inde for, men hvorfor har du ikke selv prøvet produkterne af? Hvad fik dig til at vælge Herbalife som det produkt du ville sælge?

Det allerbedste er at finde et produkt som du virkelig brænder for, kan stå 110 % inde for og som du absolut bare mener er jordens syvende vidunder til menneskeheden.

Ellers kan du ubevidst undgå at sælge produktet, fordi du hele tiden ubevidst bliver holdt tilbage. Du er jo så allerede bevidst om hvorfor du ikke rigtig får gjort noget ved det, og det er et skridt i den rigtige retning.

Så tænk over hvordan du kan få et meget bedre forhold til produktet eller overvej om der ikke er bedre måder at tjene penge på Smile

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 23:31

Hej igen John,

Du har nok ret i det med, at jeg bare løber panden mod muren et andet sted. Jeg tænkte bare, at Dubli var noget helt andet - og måske mere noget for mig!?

Måske er jeg også bare lidt for desparat... Vil gerne se, at der sker noget, hvilket der absolut ikke gør i min forretning pt. Confused

Jeg har skam allerede skrevet mig op under dig. Så må vi se, hvad der sker... Wink

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:36

Jeg må vist hellere tilføje at jeg for en del år siden også gik ind i salg af Herbalife-produkter, men netop af den samme grund som dig - at du ikke føler du kan stå inde for produktet og dermed nemt kan anbefale det til dem du kender (og ikke kender) stoppede jeg med at være Herbalife forhandler igen.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 23:40

Hej Birgit,

Tak for indlægget Smile

Jeg kan kun give dig 100% ret, i det du siger. Der er vist noget jeg skal have fintænkt lidt over...

Jeg har selv prøvet produkterne, men jeg har "desværre" ikke noget behov for at tabe mig. Produkterne skulle jo også give ekstra energi og vitalitet, men jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke har mærket det store. Så er det jo lidt svært at sidde og sige, at det er det bedste i verden...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)