jeg står og skal bruge et par træ plader, jeg skal bruge to stk. træ plader, i vilkårlig materialle, og tykkelse - til bunden af en seng, der er planker under, så det skal bare være en, tja vilkårlig plade i målene (cirka, har specifikke mål et eller andet sted):
2 Stk.
110 cm x 90 cm (cirka)
Derudover skal jeg bruge en form for skrivebordsplade til mit kontor. Pladen skal være 3-4 meter lang, og er støttet af en meter bred holder i hver side, dvs. de to meter i midten skal kunne holde hver fald en computer skærm, eller tre oppe (i tykkelse / materialle). Pladen skal være omkring en halv meter bred - men igen, har helt specifikke mål.
1 Stk.
50 cm x 300 cm (cirka)
--- Nogle der kan skære sådan noget ud, til afhentning inden for sjællands grænser ?
De yder ingen hjælp til udskæring der hvor jeg har været - jo, naturlgivis har de en manuel sav jeg kan låne hvis jeg v- hallo! Jeg kan knapt save en blyant over, uden det er skævt.
Jeg kan da godt skære et par plader til dig som du kan hente i Valby - jeg skal bare have de præcise mål, så vi ikke bliver uenige om det. Mht skrivebordspladen - skal det bare være en plade eller skal det være et pænt stykke træ, et pænt stykke træ i de mål du skriver der koster ikke under 1.000 kr i indkøb - men det er op til dig.