Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FÅ SUCCES OG BLIV RIG

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Boysen

Jeg synes blot at her kommer der en FREMESTORMENDE iværksætter med en pissegod ide, og så synes jeg at i er gode til at bremse netop dette. Engi at teksten kan være formuleret anderledes, og lad os da hjælpe manden som nok er en af de eneste som har softwaren som kan hjælpe os alle til at nå vores mål..

Derfor mere rygklap, mindre pegefinger.-.)

Ses vi i århus i oktober mister Fat Coach?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:40

Joeh, syntes blot det er nemt at råbe jante hver gang der kritiseres....faktisk forsøger jeg at gøre det konstruktivt og det er bestemt heller ikke produktet jeg sætter tvivl om...anyway.

Nej jeg er desværre ikke medlem af JCI længere. En tur på kongress kunne ellers være SKØNT

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 19:46

Hep! point taken - og godt du siger det.

Jeg gemmer hermed mit jante udtryk, og lader naturligvis det blive overtaget af "konsturktiv" kritik:-)

Og ja, jeg tror faktisk dette produtk er et af de bedre:-)

Hmmm, så du er ikke JCI'er emre, well, synd , men your choice

Some other time mate........................

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:50

Min tid som JCI'er er overhoved ikke færdig. Men jeg er under udd. som Constructing Architect I horsens, bor i Bramming og har ikke økonomi til en bil....det tager 5 timer hver dag i toget :)

Måske jeg er med som gæst :)

Nå nu vil jeg ikke dreje emnet :)

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:30

Tusinde tak Juliussen for dine gode kommentarer og endnu engang tak til Kenneth for den konstruktive kritik.

Måden at skabe opmærksomhed på, var nok lidt provokerende, men der er heldigvis flere der har været inde og downloade programmet for at teste det.

Det ville være rigtig rart hvis dem der har downloaded programmet, kunne komme med lidt feedback her på side.

På forhånd tak

Henrik  

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:07

Tænker - jeg har hentet og aktiveret WillFocus for 14 dage siden, det løb ud af demotiden, men jeg syntes det gav mening, både med hensyn til funktionalitet og idé.

Jeg har købt det, helt ærligt ikke mange penge - og jeg er i 3 uge nu.

Jeg er begyndt at få mere styr på den virksomhed jeg vil starte efter jeg stillede nogle enkle og overskuelige mål op, og har "set" dem over tid.

Uden at afsløre mine planer helt, er det i retning af "fast food" i en mere sund men alligevel hurtig servering.

Jeg bruger stadig min coach, men jeg føler mig mere på til hverdag end før !

Jeg har læst alle kommentarerne, tænker er der andre der har gjort forsøget ?

AndersHV

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:29

Information:

På opfording fra NLP-Forningens i Danmarks redaktør har vi lige skrevet en 2 sider artikel om programmet WillFocus til foreningens medlemsblad. Bladet udkommer ultimo september.

Så hvis man er medlem af NLP-Foreningen i Danmark kan man jo læse den.

Mange venlige hilsner

Henrik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)