Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger / partner søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en sælger / partner der skal stå for kundekontakten, og jeg vil fokusere på produktionen / det tekniske. Jeg havde forestillet mig en procents sats pr. betalt job. Nogen der er interesseret?

Jeg kan hjælpe kunden med en lang række IT / computer relaterede opgaver. Alt fra grafisk design og websites til IT-support og salg af PC'ere. Jeg har i over 10 år beskæftiget mig med disse emner, og har gennem tiden fået en bred erfaring i at løse disse opgaver.

Om kunden skal have lavet et nyt website, eller ændringer til et eksisterende, så kan jeg klare opgaven.

Jeg kan også udføre mindre hardware reparationer / opgraderinger on-site hos kunden, ellers udføres mere krævende opgaver på eget værksted. Primært varetages der opgaver for kunder i København.

Der fokuseres hovedsageligt på at udføre opgaver for private og mindre virksomheder, og alle opgaver udføres derfor aften og weekend. 

Med speciale i fotorestaurering, kan jeg digitalt genskabe dine billeder.
Om billeder er blevet gullige, falmet, plettede, hullede, krøllede eller ridsede, kan jeg gendanne disse. 

Hjælp til indkøb af nyt IT/computer udstyr? Er computeren blevet langsom? Opfører computeren sig mærkeligt, evt. pga. virus?

Har kunden fået købt ny computer og har brug for hjælp til at få flyttet data fra den gamle?

Skal kunden sælge den gamle computer, og har brug for hjælp til at få gjort den klar?

Data serviceydelser:
Installation og opgradering af software / Windows / OS X
PC / MAC / PDA / mobil telefoner
Fejlsøgning / problemløsning
Fjernelse af malware / virus 
Opgradering af hardware
Rådgivning
Website design / programmering
PC service check

Grafiske serviceydelser:
Grafisk design, DTP, Visitkort, Brevpapir, Flyers, Logo design, CD / DVD covers
Office skabeloner til brevpapir, faktura m.v.
Digital genskabelse af ødelagte fotografier
Fotografering, Billedbehandling 

Du kan se mere her:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare til inspiration:

Der findes flere agentfirmaer med en god stor kundedatabase, der står som bindeled mellem slutkunde og en sådan en som dig. Typisk agentfirmaer, der søger freelancere. Jeg mindes ikke at have set dem operere på Amino, men prøv at søge lidt rundt på nettet. Det foregår typisk ved agentfirmaet får en procentsats (nogle gange et fast beløb) af opgavens beløbsstørrelse.

Hilsen Jakob

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 12:15

Tak Jacob.

Nogen der kan komme med anbefalinger til et agentfirma?

Også gerne positive/negative erfaringer så man ved hvilken vej man skal gå/holde sig fra?

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 13:09

Ups, vi må ikke advare eller skrive negative ting her på siden... Men anbefalinger modtages hellere end gerne!

Mvh
Brian 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:37

Lytter med :o)

Søger det samme

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 17:09

Tillykke med dit firma Stefan, og får du for meget at lave, eller kunder i København, kan du jo sende dem til mig - med procenter self. ;-)

Mvh
Brian 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 21:25

Gode råd modtages fortsat gerne...

Mvh
Brian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:18

Med agent firmaer tænker du så på firmaer såsom 7N, Prodata, Zenit, Twins etc.

I så fald kan jeg varmt anbefale både 7N og Twins. Begge har været ekstremt professionalle og fair, i de forretninger jeg har været involveret i med dem.

Det skal dog nævnes at alle disse firmaer, typisk stiller ret høje krav til deres konsulenters faglighed, så hvis man vil denne vej, kan det måske betale sig, at specieliserer indenfor et område, f.eks. PHP/MySQL, .Net, Java, Windows etc. Men det skader jo aldrig at hører dem ad.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 22:26

Hej Peter

Jeg vil bare gerne have nogle opgaver jeg kan udføre. Min målgruppe er mindre virksomheder, og hvordan jeg får opgaverne er egentlig underordnet.

Mvh
Brian Jørgensen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:52

Hej Brian

Så er konsulent agent virksomhederne, nok ikke noget for dig. De handler typisk med meget store virksomheder. Og kan derfor være svære at komme ind på.

Jeg har svært ved at nogen direkte vej, til hvordan du kan få nok at rive i. Måske kunne du allierer dig med andre lignende virksomheder, f.eks. en webdesigner med eksisterende kunder, så kan du stå det tekniske, mens han står for designet.

Ellers skulle du måske tænke et koncept igennem, som kunne gøre dig mere attraktiv over for kunder, f.eks. kunne du lave en small business pakke der inkl. at hvad en mindre virksomhed har brug indenfor IT. Også tage ansvaret for at det hele spiller!

Pakken kunne indeholde tlf., mailopsætning, hjemmeside, virus beskyttelse etc. for et fast lavt månedligt gebyr.

Det er nok det bedste jeg kan finde på umiddelbart. Det er et rigtigt svært marked, men utroligt mange leverandører. Så det kræver virkeligt noget, at få banket en fornufig forretning op på.

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)