Jeg søger en sælger / partner der skal stå for kundekontakten, og jeg vil fokusere på produktionen / det tekniske. Jeg havde forestillet mig en procents sats pr. betalt job. Nogen der er interesseret? Jeg kan hjælpe kunden med en lang række IT / computer relaterede opgaver. Alt fra grafisk design og websites til IT-support og salg af PC'ere. Jeg har i over 10 år beskæftiget mig med disse emner, og har gennem tiden fået en bred erfaring i at løse disse opgaver. Om kunden skal have lavet et nyt website, eller ændringer til et eksisterende, så kan jeg klare opgaven.
Data serviceydelser:
Grafiske serviceydelser: Du kan se mere her: www.ComputerLab.dk Mvh Brian Jørgensen |
Bare til inspiration:
Der findes flere agentfirmaer med en god stor kundedatabase, der står som bindeled mellem slutkunde og en sådan en som dig. Typisk agentfirmaer, der søger freelancere. Jeg mindes ikke at have set dem operere på Amino, men prøv at søge lidt rundt på nettet. Det foregår typisk ved agentfirmaet får en procentsats (nogle gange et fast beløb) af opgavens beløbsstørrelse.
Hilsen Jakob