Både navn, design og serverplacering (men ikke content) er midlertidigt og det er nok meget godt for nuværende server har svartider på op til 10 sekunder. Det undrer mig meget da de øvrige sider på denne server svarer hurtigt nok.
Nå men nok om det, bloggen skal have et andet navn og flyttes til en anden og hurtigere server.
Hvad vil I anbefale? Jeg har set nogle webhoteller der har et interface, hvor man med et tryk på en knap kan installere alverdens PHP applikationer bla. Wordpress pg Joomla. Er det godt eller skidt?
Hvad kan I anbefale? Det behøves ikke være et webhotel med månedspriser på DKK 10,- men på den anden side set skal det heller ikke koste et par hundrede ;-)
Jeg vil ikke lige "prale" af kunders blogs uden at have fået lob, men de to der ligger på den samme server som du ville komme til at ligge på hvis det var.
Hvad vil I anbefale? Jeg har set nogle webhoteller der har et interface, hvor man med et tryk på en knap kan installere alverdens PHP applikationer bla. Wordpress pg Joomla. Er det godt eller skidt?
Hej Rene
Mit firma, Megahost , er en af dem der tilbyder en scriptinstaller (Installatron) og vores input fra vores kunder er at det er rigtigt godt, de slipper for at skulle ind og hente filerne et eller andet stedt. De fleste får osse lettere husket at updatere feks Wordpress, hvilket må siges at være vigtigt.
Der er dog ingen tvivl om at Mikkel leverer et hammeegodt produkt til en 50'er om måneden, hos os er vi nødt til at have lidt flere kunder på serverene, for at kunne holde priserne nede, dette betyder dog ikke at de er vildt langsomme