Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af Wordpress blog

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornylig oprettet en Wordpress blog på adressen www.Stylingshoppen.dk 

Både navn, design og serverplacering (men ikke content) er midlertidigt og det er nok meget godt for nuværende server har svartider på op til 10 sekunder. Det undrer mig meget da de øvrige sider på denne server svarer hurtigt nok.

Nå men nok om det, bloggen skal have et andet navn og flyttes til en anden og hurtigere server.

Hvad vil I anbefale? Jeg har set nogle webhoteller der har et interface, hvor man med et tryk på en knap kan installere alverdens PHP applikationer bla. Wordpress pg Joomla. Er det godt eller skidt?

Hvad kan I anbefale? Det behøves ikke være et webhotel med månedspriser på DKK 10,- men på den anden side set skal det heller ikke koste et par hundrede ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Rene

Vi hoster en del Wordpress efterhånden og dem vi hoster det for er yderst tilfreds med både vores service og vores drift :)

Vi tager 50kr om måneden for et almindeligt webhotel.

Jeg kan fanges på mail@mc-solutions.dk :)

Mvh

Mikkel Christensen

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 22:15

Det lyder bestemt ikke urimeligt.

Har du links til nogle Wordpress blogs der er installeret på jeres servere, jeg vil gerne lige checke svartider osv.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:29

Hejsa

Ja her er et par stykker:

http://ekimrebyc.dk/                   <- min

http://frisenborgvej6.dk/             <- firmabloggen

Jeg vil ikke lige "prale" af kunders blogs uden at have fået lob, men de to der ligger på den samme server som du ville komme til at ligge på hvis det var.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 22:31

Hastigheden fejler bestemt ikke noget. Jeg ser lige hvad folk ellers anbefaler inden jeg træffer den endelige beslutning.

Tak for input.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:05

Rene G:
Hvad vil I anbefale? Jeg har set nogle webhoteller der har et interface, hvor man med et tryk på en knap kan installere alverdens PHP applikationer bla. Wordpress pg Joomla. Er det godt eller skidt?

Hej Rene

Mit firma, Megahost , er en af dem der tilbyder en scriptinstaller (Installatron) og vores input fra vores kunder er at det er rigtigt godt, de slipper for at skulle ind og hente filerne et eller andet stedt. De fleste får osse lettere husket at updatere feks Wordpress, hvilket må siges at være vigtigt.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:41

Vi starter for DKK 19 for 50 mb. vi har webhotel hvor du via et klik kan installere diverse programmer, herunder også Joomla og Wordpress.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:05

Jeg er mest betaget af hastigheden på Mikkels servere.

Henrik og BestHosting.dk, har I nogle Wordpress blogs installeret, jeg kan prøve at se hastigheden på?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:10

Rene G:

Jeg er mest betaget af hastigheden på Mikkels servere.

Henrik og BestHosting.dk, har I nogle Wordpress blogs installeret, jeg kan prøve at se hastigheden på?

Du kan se et eksempel her på vores firmablog

blog.megahost.dk

Der er dog ingen tvivl om at Mikkel leverer et hammeegodt produkt til en 50'er om måneden, hos os er vi nødt til at have lidt flere kunder på serverene, for at kunne holde priserne nede, dette betyder dog ikke at de er vildt langsomme

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:32
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)