Hej seo gutter og gutinder :) Kender i stompernet? De er lige kommet med et stompernet 2 kursus i seo er der nogle som ved om stompernet 1 var godt/stadig er godt og nogle der måske ved om 2'eren skulle være god? De bedste hilsner Anders :) |
Hej Anders
Kender udemærket Stompernet.
Fik hele deres pakke (stompernet 1, den med alle farverne) med mere end 30 discs, da jeg meldte mig til forrige gang stompernet var åben. Det var vidst et par år eller 3 siden.
Meldte dog fra med det samme da jeg ikke havde råd til at betale de 800$ det koster at være medlem om måneden. Men beholdt altså disc'ne.
Må indrømme jeg ikke har fået set hele stompernet endnu da det er sprængfyldt med information og vil tage en krig at implementere det hele. Men ingenting tvivl om at det er rigtig godt og utroligt lærerigt.
Siden da har jeg fulgt med i alle deres nyhedsbreve og set alle de gratis videoer de har udgivet. Jeg kan kun sige at det absolut har været kanon. Har lært så meget, og samtidig lært meget som jeg ikke har fundet omtalt her på Amino eller andre steder på danske netsider om SEO.
Selvom jeg ikke har set 2'eren endnu (har dog lige bestilt den idag) så er jeg ikke i tvivl om at den er guld værd. Især fordi den har det nyeste med inden for SEO.
Og så er 2'eren gratis! Eller det vil sige du får den gratis sammen med deres nye magasin som du så samtidig bliver abonnement på, men du kan uden videre framelde dig det og beholde det hele du har modtaget. Samtidig med du melder dig til at modtage det, får du også mulgheden for at købe ekstra tilbud samt etteren. Den er vidst dyr så vidt jeg husker.
Hvis du har nogle spørgsmål til det eller ku' bruge et link til deres gratis videoer eller andet, så giv lige lyd.
Jean-Michel