Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Diskoudstyr/hi-fi til webshop søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er igang med at starte en ny webshop op, den er sat op og det hele og mangler nu kun nogle produkter at infører.

Søger en eller flere grossister i dk el tyskland til levering af diskoudstyr (alt indefor genren) og hi-fi produkter.

Nogen som kan hjælpe med den opgave?

Jeg har også en erotikbutik kørende og mangler en leverandør af andre vare end film. Det er vigtigt at det kan kører efter dropshipment metoden.

På forhånd tak

Mvh Kenneth

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 13:01

djkew:

Hej alle

Jeg er igang med at starte en ny webshop op, den er sat op og det hele og mangler nu kun nogle produkter at infører.

Søger en eller flere grossister i dk el tyskland til levering af diskoudstyr (alt indefor genren) og hi-fi produkter.

Nogen som kan hjælpe med den opgave?

Jeg har også en erotikbutik kørende og mangler en leverandør af andre vare end film. Det er vigtigt at det kan kører efter dropshipment metoden.

På forhånd tak

Mvh Kenneth

Sød og du skal finde!

wlw.de

Ravn

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:28

Hej Kenneth
Vi kan levere en række produkter som dropship. Du er velkommen til at kontakte os.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:34

Hej Kenneth

Det jeg læser er at din webshop er færdig og du kun mangler produkter at sælge. Hvis det er tilfældet så har jeg lige et par spørgsmål.

Du efterlyser grossister/leverandører af disko/hi-fiudstyr. Er du klar over hvor mange mærker der findes på dette marked? Og har du besluttet dig for hvilke mærker du gerne vil føre? Skal det være professionelt eller bare til tant og fjas?

Det bedste du kan gøre at at hive fat i producenterne og få dem til at henvise til en leverandør/distrubutør. Så er man som regel sikker på seriøsiteten ved disse firmaer. Her tænker jeg på bland andet returret, skaffevarer osv.

Hvis du gerne vil tilbyde dine kunder professionelle varer skal du vide at konkurrencen er stor. Der findes en håndfuld firmaer i dette land der "sidder" på magten - og de er ikke nemme at forhandle med. Trust me!

Hvis du derimod vil tilbyde "alt det andet" fra Taiwan og lign. skal du forberede dig på en masse returvarer! Kineserne ol. forstår ikke det samme omkring fx DMX 512 og andre sjove ting.

Jeg forstår måske heller ikke hvordan du kan ligge en masse arbejde i at sætte en webshop op uden at have nogle leverandører på hånden. Det kan i sidste ende vise sig at være spild af tid:-)

Held og lykke med projektet og lad os endelig vide når der kommer nyt i sagen.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)