Jeg skal selvfølgelig derind. Men ville lige høre om i kan anbefale nogen, udover at jeg skal se og høre Martin Thorborg og Jesper Buch. Det der interesserer mig mest, er de tankemønstre vi mennesker render rundt med, som kan enten skabe eller nedbryde os. Jeg ved godt at alle med succes er meget erfarne på det område, om de er bevidste om det eller ej. Men kommer der nogen på messen , som er kendte for virkelig at have stor viden på det område ? Specielt kunne jeg godt tænke mig at have en personlig samtale med en sådan ekspert.
vi ses måske derinde
venlige hilsner
Jimmi Hove |
Så har jeg været derinde idag. Kom lidt sent pga arbejde. Men det var da kanonsjovt ! Jeg fik snakket med mange. Kom lige forbi Amino standen og snakkede lidt med tænkeboks.dk, og fik hilst kort på Martin T.
Desuden fik jeg snakket MusicMinistry, OnlineKontoret, flere forskelligge revisorer, fik svinet skattevæsenet til ;) , bogresumè.dk , har du styr på tiden ? og flere andre.
Jeg bliver sgu helt tændt på at snakke med folk der har ideer, selvom ikke alle var lige fremragende.
Jeg vil sige at det kan være en god messe for investorer, for folk der leder efter samarbejdspartnere(fik selv snakket med et par stykker, jeg vil tage kontakt til ) og for nybegyndere i iværksætning.
Så du skal da klart tage derinde hvis du ligesom synes det er ophidsende at være i sådan et miljø.
Minusser : ikke nok stande og ideer. For meget med akasser, revisorer, skattevæsen og andet administrativt. Dem kan man altid tale med i hverdagen. Messen burde være for idèmagere kun, efter min smag. Det ville give plads til flere spændende mennesker.
Nå jeg skal derind igen imorgen, og høre foredrag og kunst og forretning, og senere Martin T.
Jeg fik også et Amino krus !
God weekend
Mvh
Jimmi Hove