Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk08

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal selvfølgelig derind. Men ville lige høre om i kan anbefale nogen, udover at jeg skal se og høre Martin Thorborg og Jesper Buch. Det der interesserer mig mest, er de tankemønstre vi mennesker render rundt med, som kan enten skabe eller nedbryde os. Jeg ved godt at alle med succes er meget erfarne på det område, om de er bevidste om det eller ej. Men kommer der nogen på messen , som er kendte for virkelig at have stor viden på det område ? Specielt kunne jeg godt tænke mig at have en personlig samtale med en sådan ekspert.

vi ses måske derinde

venlige hilsner

Jimmi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:00

Så har jeg været derinde idag. Kom lidt sent pga arbejde. Men det var da kanonsjovt ! Jeg fik snakket med mange. Kom lige forbi Amino standen og snakkede lidt med tænkeboks.dk, og fik hilst kort på Martin T.

Desuden fik jeg snakket MusicMinistry, OnlineKontoret, flere forskelligge revisorer, fik svinet skattevæsenet til ;) , bogresumè.dk , har du styr på tiden ? og flere andre.

Jeg bliver sgu helt tændt på at snakke med folk der har ideer, selvom ikke alle var lige fremragende.

Jeg vil sige at det kan være en god messe for investorer, for folk der leder efter samarbejdspartnere(fik selv snakket med et par stykker, jeg vil tage kontakt til ) og for nybegyndere i iværksætning.

Så du skal da klart tage derinde hvis du ligesom synes det er ophidsende at være i sådan et miljø.

Minusser : ikke nok stande og ideer. For meget med akasser, revisorer, skattevæsen og andet administrativt. Dem kan man altid tale med i hverdagen. Messen burde være for idèmagere kun, efter min smag. Det ville give plads til flere spændende mennesker.

Nå jeg skal derind igen imorgen, og høre foredrag og kunst og forretning, og senere Martin T.

Jeg fik også et Amino krus !

God weekend

Mvh

Jimmi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:33

Er også kommet hjem efter en dag på Iværk08 og jeg synes egentligt det er dejligt at "det hele" er repræsenteret derinde, hvis man havde været helt ny kunne man få overblik over alle de forskellige dele af det at drive forretning. GODT GÅET.

Men jo der kunne da godt være lidt flere stande, det var dog en super ide med de små stande oven på !

Har desværre ikke tid til at komme derind i morgen, der var ellers et par foredrag jeg gerne ville høre... men jeg må nøjes med at side hjemme og drikke kaffe af mit AMINO krus Smile

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:21

Så var jeg også derinde om lørdagen

Fik hilst på Nikolau Lønne , men desværre ikke på Flemming Hasselris, som ikke lige var der på det tidspunkt. Spændende at følge Nikolais udvikling :)

Jeg fik hørt nogle foredrag , som som sådan var glimrende, og bekræftigede mig i ting jeg allerede ved og selv lever efter. Dog synes jeg generelt der er for meget fokus på, hvor hårdt det er at være iværksætter. Det er et underligt fokus synes jeg. Der må vel være en masse fede ting ved at være iværksætter siden man gør det ?

Det er så en af de ting jeg godt kan lide ved Martin Thorborg. Han er sgu ikke bleg for at prale lidt med hvor fedt han har det, og hvor fedt han har haft det. Ikke at prøvelserne ikke bliver nævnt, men det er fandme svært at motivere nogen, hvis man ligger for meget vægt på de hårde udfordringer.

Martins foredrag var motiverende, drog mange simple paraleller til hverdagen som de fleste kan relatere og blev afleveret i et sprog der ville gøre en sømand flov :)

Igen jeg lever selv efter de ting han nævner, og i det hele taget var det som taget ud af et Tony Robbins foredrag, om Martin så ved det eller ej. Men det er jo en gængs opskrift , man så kan tilføje sine egne ingredienser til.

Dog var det alt for kort og alt for overfladigt, men ligemeget hvor hurtigt Martin så taler, kan det ikke lade sig gøre på den korte tid , der var til rådighed. Nu har jeg ikke læst hans bog, men mon ikke der står en del mere der ? Ellers vil jeg anbefale Tony Robbins programmet : Personal Power II. Der er et 3 ugers program, og som virkelig går i dybden med den mønstre der kan skabe og ødelægge dine chancer for succes i alle livets forhold.

Er du kun interesseret i finansiel succes, så bare glem programmet og røv en bank, fordi det hele hænger sammen. Det finder du ud af , når du har fucket din egen succes op, på grund indre konflikter.

Men spændende spændende at møde alle de nye håbefulde. Jeg bliver sgu helt høj af sådan noget. På samme måde som jeg når jeg skal lære en nybegynder at spille musik.

Det er livet, at lære

Tak til alle derinde

mvh

Jimmi Hove

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)