Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere/sælgere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg har et bureau der arbejder med formidling af IT-freelancekonsulenter, hvor vi har et færdigudviklet forretningssetup. Vi er pt. 1,5 mand og vil gerne udvide med en eller flere partnere.

Det vi søger er en person der er selvdreven, og har prøvet at arbejde med opsøgende salg pr. telefon. Derudover forventer vi at du ved noget om IT på det generelle niveau, vi skal nok sørge for at træne dig i de IT specifikke kompetencer, det vigtigste er at du har mod på salgsdelen.

For den rette person vil der være et godt indtjeningspotentiale, man kan evt. starte med at arbejde deltids ved siden af nuværende job indtil man har opbygget en kunde portefølje.

Du kan læse mere om os på www.elancer.dk

Send mig en PM eller endnu bedre, giv mig et kald på tlf.: 211 411 61. (er optaget fredag d. 5 fra 8-15 men er klar på telefonen derefter ;o))

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 19:45

Nå den fik jeg åbenbart ikke solgt godt nok Big Smile Synes jo selvfølgelig selv det er en super mulighed...

Har I nogle ideer til steder hvor man ellers kan finde personer der er interesseret?? (er selvfølgelig klar over at jeg kan annoncere i diverse medier og internet job-baser)

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:16

Hej Rene

Hvis I kan bruge mig som IT-freelancekonsulent, må du endelig kontakte mig.

Du kan læse mere om mine services på min hjemmeside:

www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 22:28

PM sendt

Mvh

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)