Hej med Jer. Jeg har et bureau der arbejder med formidling af IT-freelancekonsulenter, hvor vi har et færdigudviklet forretningssetup. Vi er pt. 1,5 mand og vil gerne udvide med en eller flere partnere.
Det vi søger er en person der er selvdreven, og har prøvet at arbejde med opsøgende salg pr. telefon. Derudover forventer vi at du ved noget om IT på det generelle niveau, vi skal nok sørge for at træne dig i de IT specifikke kompetencer, det vigtigste er at du har mod på salgsdelen.
For den rette person vil der være et godt indtjeningspotentiale, man kan evt. starte med at arbejde deltids ved siden af nuværende job indtil man har opbygget en kunde portefølje.
Du kan læse mere om os på www.elancer.dk
Send mig en PM eller endnu bedre, giv mig et kald på tlf.: 211 411 61. (er optaget fredag d. 5 fra 8-15 men er klar på telefonen derefter ;o)) |
Nå den fik jeg åbenbart ikke solgt godt nok Synes jo selvfølgelig selv det er en super mulighed...
Har I nogle ideer til steder hvor man ellers kan finde personer der er interesseret?? (er selvfølgelig klar over at jeg kan annoncere i diverse medier og internet job-baser)