Hej alle Aminoer, Det kunne være spændende at se hvem der beskæftiger sig med emnet her på Amino og eventuelt også modtage lidt feedback på betaversionen af vores program og vores hjemmeside.
I må meget gerne oplyse et link til Jeres hjemmesider, så jeg har mulighed for at se Jeres hjemmesider. |
Hej
Jeg beskæftiger mig hverken med psykologi, coaching eller lignende, men jeg har gjort et par observationer fra en bruger/kundes synsvinkel, der måske kan hjælpe jer. Så følgende er velment :)
I sælger en ny produktvariant af en eller anden form for terapi. Jeg tror jeres fornemmeste opgave er at skabe tryghed omkring jeres produkt - og tro på at det virker. Det første jeg ville gøre var at hyre en tekstforfatter til at optimere teksten på jeres site. Jeg synes desværre ikke at den er tillidsvækkende.
Herudover ville jeg skrive lidt mere om hvad programmet rent faktisk gør. Hvordan virker det? og vigtigere endnu. Hvorfor virker det? Det skal selvfølgelig bakkes op af nogle kundeudtalelser.
Herudover synes jeg også at jerers prisstrategi er latterlig lav...... Hvis jeg kan købe et program der kan hjælpe mig - uden at jeg skal gøre noget aktivt (det lyder lidt som en mirakelkur) - så er det da mere værd end kr. 199,- I sær når jeg med en gratis prøveversion kan teste at det virker inden jeg køber. Jeg synes kr. 199,- signalerer discount. Jeg aner ikke hvad en coach koster, men jeg forestiller mig at det er et sted mellem kr 500,--1000,- pr time! OG er det sønnike der skal lære 7-tabellen, så får du heller ikke meget ekstra undervisning for kr. 199,-
Det var blot et par velmente tanker. Og husk når produktet og salgsstrategien er optimeret, så er der grundlag for en god gang pr.
Hilsen Morten