Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Aminoer der beskæftiger sig med Coaching, positiv psykologi og NLP

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg er i øjeblikket i gang med at udvikle et dansk software til brug for positiv psykologi og NLP og vil nu rigtigt gerne i kontakt med personer der arbejder med coaching, positiv psykologi og NLP som erhverv samt personer der bare er interesseret i NLP og selvudvikling.

Det kunne være spændende at se hvem der beskæftiger sig med emnet her på Amino og eventuelt også modtage lidt feedback på betaversionen af vores program og vores hjemmeside.

I må meget gerne oplyse et link til Jeres hjemmesider, så jeg har mulighed for at se Jeres hjemmesider.

I kan se mit link nederst.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:21

Hej

Jeg beskæftiger mig hverken med psykologi, coaching eller lignende, men jeg har gjort et par observationer fra en bruger/kundes synsvinkel, der måske kan hjælpe jer. Så følgende er velment :)

I sælger en ny produktvariant af en eller anden form for terapi. Jeg tror jeres fornemmeste opgave er at skabe tryghed omkring jeres produkt - og tro på at det virker. Det første jeg ville gøre var at hyre en tekstforfatter til at optimere teksten på jeres site. Jeg synes desværre ikke at den er tillidsvækkende.
Herudover ville jeg skrive lidt mere om hvad programmet rent faktisk gør. Hvordan virker det? og vigtigere endnu. Hvorfor virker det? Det skal selvfølgelig bakkes op af nogle kundeudtalelser.

Herudover synes jeg også at jerers prisstrategi er latterlig lav...... Hvis jeg kan købe et program der kan hjælpe mig - uden at jeg skal gøre noget aktivt (det lyder lidt som en mirakelkur) - så er det da mere værd end kr. 199,- I sær når jeg med en gratis prøveversion kan teste at det virker inden jeg køber. Jeg synes kr. 199,- signalerer discount. Jeg aner ikke hvad en coach koster, men jeg forestiller mig at det er et sted mellem kr 500,--1000,- pr time! OG er det sønnike der skal lære 7-tabellen, så får du heller ikke meget ekstra undervisning for kr. 199,-

Det var blot et par velmente tanker. Og husk når produktet og salgsstrategien er optimeret, så er der grundlag for en god gang pr.

Hilsen Morten

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 14:21

Hej Morten,

Tusinde tak for dine fine kommentarer, dem tager jeg med i videreudviklingen af hjemmesiden.

Prisfastsættelse er et mere problematisk område, da der ikke findes andre tilsvarende produkter i Danmark, vi har dog fundet nogle priser i udlandet bl.a. et lignende produkt som sælges på tv i USA til næsten samme pris, denne pris blev således valgt, da vi også producere WillFocus på engelsk og svensk. Udgangspunktet har dog hele tiden været at prisen skal kunne betales af alle, uanset om du er studerende eller andet.      

Jeg forstå godt din kommentar med at prisen afspejler, at vi ikke tror softwareprogrammet virker, men det er ikke tilfældet, vi VED at WillFocus virker, nu skal vi bare have folk til at prøve det, så de også finder ud af det.

Endnu en gang tak for dine kommentarer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:09

Hej

Velbekomme.

Og mine kommentarer vedrørende prisstrategi var skam ikke ment for at fornærme - det var blot en indikation om at der kan være rigtig mange penge at hente på at undersøge priselasticiteten i et sådant produkt. Så jeg synes stadig det er noget I skal eksperimentere med :)

Et alternativ kunne jo være at sende softwaren med posten, og opkræve fx. kr. 30,- i forsendelse, selvom i kun betaler 10,- for et maxibrev. Det er en merfortjeneste på 10%......... men som sagt - det er bare ugennemtænkte tanker jeg sidder med.

OG lad mig så høre.............. hvorfor og hvordan virker det? På hvilke områder? Jeg kan forstå jeres eksempel med drengen og 7-tabellen. I og med den bliver gentaget så sidder den også fast. Hvad ellers kan man bruge det til? Hvad har I fx selv fået ud af at bruge jeres software?

Hilsen Morten

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 16:33

Hej Morten,

Min kommentar vedrørende prisfastsættelse var absolut heller ikke ment som en fornærmelse, men mere som en beskrivelse af hvor svært det har været for os at foretage prisfastsættelsen, om den er korrekt eller ej, det må vi, som du selv er inde på, eksperimenterer lidt med, når vi ser om folk køber programmet.

Hvorfor virker WillFocus:

WillFocus virker fordi dit mål gentages igen og igen som når man anvender suggestion og visualisering. Man fokusere således konstant på målet (hver positiv) (tabe 10 kg) (stoppe rygning) og får ikke mulighed for at glemme målet man har sat sig. (gentagelserne sætter sig fast).

Mennesker har svært ved at fokusere og glemmer ofte deres egentlige ønsker.  

WillFocus hjælper nu til, at du selv både bevidst og ubevidst arbejder i den retning du vil.

Målet der sættes skal være realistisk og noget du virkelig ønsker, du skal således have en ide om hvad du er parat til at yde for at nå målet og du skal helst både kunne tænke og føle hvordan det vil være når målet er nået (som mental træning til en elitesportsudøver).

Hvordan virker WillFocus:

·        Du skriver dit præcise mål (Hvilket mål du end måtte have)

·        Du tilføjer tekster der passer til målet (positive bekræftelser) (eks. (mål: jeg har tabt 10 kg.) (tekster: jeg er super slank, jeg elsker vand og frugt)

·        Du tilføjer billeder der passer til målet (billeder der giver dig den rigtige følelse)

·        Du starter programmet

Programmet (tekster og billeder) vil nu køre som bitte små glimt på din computerskærm uanset hvilket program du inde i. Du behøver ikke, at se teksterne og billederne, da du bevidst både har skrevet og udvalgt dem. Din bevidsthed og underbevidsthed opfatter glimtet og er klar over hvad der står.

I NLP og positiv psykologi gentager man positive bekræftelser for sig selv (suggestion) og anvender sig af små sedler og billeder som man sætter på køleskab og computerskærme for, at fastholde focus på ens mål. WillFocus er således en mere konstant og effektiv måde at holde focus på.

Hvad har vi fået ud af det

Anders har bl.a. forøget sit selvværd væsentligt siden hans begyndte at anvende programmet og jeg har tabt 5 kg på rimelig kort tid (programmet har jo ikke eksisteret så længe), jeg personligt bruger ligeledes WillFocus erhvervsmæssigt til, at opsætte nogle succeskriterier som jeg vil og skal nå.

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 16:47

Hej

Jeg synes, det ser spændende ud, så jeg tror, jeg vil afprøve systemet inden længe. Man kan jo tage ét mål ad gangen... Big Smile

I mellemtiden vil jeg gerne tilbyde min assistance med lidt korrekturlæsning af den danske version af jeres hjemmeside + evt. oversættelse til engelsk, så I er meget velkomne til at kontakte mig.

Mvh
Susanne Hemdorff

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 16:52

Hej Susanne,

Tusinden tak for tilbudet, vi taler lidt om det og vender tilbage hvis det bliver aktuelt, rigtig god fornøjelse med programmet.

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 11:44

Er der ikke flere på Amino der intereserer sig for coaching, NLP og positiv psykologi?

Håber vi kan få lidt feedback på vores program.

Programmet som vi har lavet kan downloades gratis i 14 dage.

Mange venlige hilsner

Henrik

Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:34

Jeg arbejder ikke profesionelt med NLP, men har en stor interesse for det. Jeg prøver dit program, når jeg får tid, det lyder spændende. Jeg har en hjemmeside, som du kan se i min signatur.

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 10:02

Hej,

Jeg har faktisk været inde på din blog flere gange tidligere, meget interessant, har du mange besøgende?

Jeg kan oplyse at vi på opfording fra NLP-Forningens i Danmarks redaktør netop lige har skrevet en 2 sider artikel om programmet WillFocus til deres medlemsblad. Bladet udkommer ultimo september.

Så hvis du er medlem af NLP-Foreningen i Danmark kan du jo læse den.

Mange venlige hilsner

Henrik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)