Hej Eksperter. Så lad mig endelig høre hvad I synes. |
Hej Allan
Du skal måske overveje dine "vejledninger" - Der er andet end MS Internet Explorer.
Mvh
Brian
Hej Eksperter. Så lad mig endelig høre hvad I synes. |
Hej Allan Du skal måske overveje dine "vejledninger" - Der er andet end MS Internet Explorer. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej Brian Tak for din respons, men kan jeg ikke få dig til at uddybe den lidt mere. |
Hej Allan Noget der sprang i øjnene var dine google adsense reklamer. Synes du bør overveje, at fjerne dem helt. Det virker i mine øjne uprofessionelt. |
Hej Allan Jo da, gerne. Jeg tænker på at dine genveje, som fx. tilføj til bookmarks og F11, ikke virker på Mac. Jeg er sikkert ikke den eneste, eller? Og at F11 kun virker på PC? Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tak for besvarelserne.
//Allan |
Nej, ingen F11 funktion på Mac. Jeg kender i hvertfald ikke til den. Mvh |
Hej Allan Det forstår jeg så slet ikke. Lige nu reklamerer du faktisk for et andet webdesign firma.
Kan du ikke se det virker meget mærkeligt? |
Jeg synes også at reklamerne skal væk, de gør i hvert fald at jeg bliver i tvivl om hvad siden handler om. Mit første indtryk var at det var en hjemmeside med galleri for en fotograf. Men, når jeg klikker ind i gallerierne er der reklamer for andre fotografer og modelbureauer m.v. Desuden er google-reklamer formentlig heller ikke noget der vil gøre dig rig på et galleri-site, her kommer folk vel primært for at se dine billeder før/efter de køber dine foto-ydelser. |
Hej og tak for kritikken Jeg har hørt på, at annoncerne virker for dominerende og jeg
har nu ændret dem, så det er kun er så links der er i venstre siden og ikke
andre steder, så de er noget mere diskrete. Rasmus K: Med venlig hilsen |