Anders, Hvis du skal have din hjemmeside op og køre igen, må du sige til, så skal jeg tage et kig på den. Mvh |
Hej Brian,
Tak for det .
Jeg vender tilbage til dig i næste uge..
Anders, Hvis du skal have din hjemmeside op og køre igen, må du sige til, så skal jeg tage et kig på den. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej Brian, Tak for det |
Det er korrekt at hans hjemmeside er hacket pga. han ikke opdaterede joomla, og ikke vil betale de 1-2 timer det vil tage at lave den. Vi kan sammenligne det med en bil. Skifter du ikke olien, og bilen går i stykker, får du ikke en ny ! Hvis du køber en ny bil, og køre galt, får du ikke en ny bil ! Det er derfor, hvis man ikke selv vil opdatere systemet (joomla) så kan man betale sig fra det.
Kan da lige ridse op hvad som står på granholm.dk Total løsning - Et sikkert valgVil du ikke sidde med alt bøvlet med at lave backup, sørge for hosting, tekniske opdatering af joomla (se www.joomla.org) rettelser osv ? Lad granholm sørge for det hele. samt
Når et projekt er færdigt, og hjemmesiden er afleveret, er det kundes hjemmeside og ansvar. |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hvis jeg køber en bil af dig, og den går i stykker efter 2 måneder p.g.a. olie - så må det være bilen der er noget galt med og ikke den manglende olie.
|
Jeg mener ikke man kan klandre en leverandør for at produktet der fremstilles stopper med at fungere pga. en manglende opdatering, der vel at mærke kommer efter leveringstidspunktet. Problemet her består i hvad der forventes at der er indholdt i samtalen, og hvad der rent faktisk er en del af aftalen. Derfor kan det altid anbefales at der laves en skriftlig aftale der beskriver hvad der leveres og hvad det koster. Havde et sådan dokument eksisteret var vi ude over denne diskussion. |
God ide, vil formuler dette til fremtidige kundeaftaler
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Michael, |
Det glæder vi os til, så har vi andre noget håndgribeligt at henvise til når folk undrende spørger til hvordan det er muligt at du kan dumpe priserne sådan som du gør :) |
Ja det kan man argumentere for (og imod). Såfremt leverandør mener at denne ikke er forpligtet til at levere ydelsen uden beregning, og kunden ikke vil betale for det, er der kun tilbage at kigge på hvilken aftale der er lavet mellem parterne. Leverandøren kunne vælge at gøre det for at optjene lidt goodwill hos kunden og dennes omgangskreds, men i sidste ende er det op til leverandøren, såfremt der ikke er noget på skrift der siger andet. |
Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis. Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support. Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så? Mvh Peder Steen Jensen |