Hej. 2000kr x moms , se eks. på www.granholm.dk (tryk på CV). Jeg sætter siden op, menuer, design mm. Se mere på www.granholm.dk |
Jep en flad fil.
Hej. 2000kr x moms , se eks. på www.granholm.dk (tryk på CV). Jeg sætter siden op, menuer, design mm. Se mere på www.granholm.dk |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Off topic Kan du så ikke også lave en flad og mindre bombastisk signatur, Remydk? Umiddelbart ville jeg hellere betale dig 499 kr. for det;-) On topic Lige nu skyder folk priser afsted med spredehagl - alene baseret på ordet 'hjemmeside'. Også selvom 'Polermester' bad om priser mm. i en PM. I en anden kontekst kunne tråd-dialogen have lydt sådan her: Spørgeren: "Ska' vi være kærester?" Svareren: "Ja, hvis du er en pige!" Det er ikke ret ambitiøst at byde ind på et forhold ud fra de konditioner. Ej heller en opgaveløsning. 'Polermester', hvis du giver lidt flere oplysninger om din målgruppe, sidens sigte og dine målsætninger, vil du få nogle meget mere interessante svar. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for en tekstforfatter - og ligeledes kan jeg sammen med mine kolleger i Yellow Cock Studio hjælpe dig med resten af hjemmesideopgaven. God aften! |
Hej Rene, det har du så inderligt ret i. Derfor vil jeg godt skynde mig at forsvare mit koncept, og jeg ser frem til at se de andre gøre det samme :)
Vi antager at en almindelig virksomheds-hjemmeside, indeholder maximalt 10 sider med tekst, og evt. kontaktformular. Herefter ser fordelingen således ud: Salgsarbejde (sælgere koster penge ... desværre): 2.500,- Rådgivning hos kunden, hvad er formålet med hjemmesiden, hvorfor, hvordan og hvornår. ca 3 timer af 850kr: 2.550,- Projektledelse, koordinering af forskellige del-opgaver og kommunikation med kunden, 5 timer á 650kr : 3.250,- Grafiker og Grafikarbejde (udarbejdelse af 1 template med op til 3 revisioner), 4.000,- Simpel Tekstforfatning/Retning/stavekontrol af op til 10 sider á 1 time, 4.500,- Programmering og opsætning af CMS 5 timer, 2.250,- Søgemaskineoptimering af siden samt de 10 sider, 4.500,- 1 års hosting( 349,-/mdr (Danawebs pris)), 4.188,- CMS Licens, 9.995,- Ialt: 37.733, med moms: 47.166,- Jeg har så lavet en del besparelser i forhold til dette, når jeg selv sælger på f.eks. amino sparer jeg sælgeren, så har jeg valgt at vi alle sammen har samme timepris uanset hvad de aver. Dvs, 450,- i timen, om man laver rådgivning eller tekstforfatning. Så vi snakker: Rådgivning, 3 timer Projektledelse, 5 timer Programmering, 5 timer Seo, 10 sider Tekstforfatning, 10 sider Vi er nu nede på 33 timer, det er cirka 15000kr. Vi har lagt SEO sammen ved at instruerer vores tekstforfattere i at tænke SEO ind allerede ved tekstforfatning ligesom vi har valgt at påtage os gratis rådgivning. Projektledelse, 5 timer Programmering, 5 timer Tekstforfatning, 10 timer
Derudover har vi lavet vores eget CMS, så vi dels selv sætter prisen på CMS'et (gider ikke gå igennem regnestykket her, men vi skal sælge 2.000 stks før det kan løbe rundt, og cirka det dobbelte før vi reelt tjener på det), vi tager 0,- i oprettelse for CMS'et og så forærer vi hosting og licens væk det første år. Herefter koster det 149kr om måneden (prissat efter at vedligeholdelsen kan løbe rundt ved 500 kunder). Derudover har vi optimeret på processen i forbindelse med udarbejdelse af grafisk design og html templates så vi kan lave den del for cirka 2.500kr Så snakker vi: Mandetimer: 26 timer á 450 = 7.200,- Grafikarbejde: 2.500,- Et Domæne ca 100kr Subtotal: 9.800,- Salgspris: 9.995,- Fortjeneste: 195,- Det vil sige at hvis nu ikke jeg selv stod for projektledelse og tekstforfatning så ville jeg reelt kun tjene 200kr per hjemmeside jeg solgte.
Jeg gad godt se et lignende regnestykke opsat af alle jer der byder 4.000kr og nedefter. Og nej ... vores timepriser er ikke høje ... vi er faktisk nogen af de billigste i branchen.
|
Helt enig. Remy din signatur har for længst passeret almindelig irriterende. Dine indlæg er typisk på mellem 1 og 4 linier - din signatur svarer til 50.
Sådan foregår det på Amino. Umiddelbart er dette det bedste sted at få Nordeuropas billigste hjemmesidetilbud. Modsat har spørgeren heller ikke givet meget info, så det er hvad man kan forvente. Havde der været en stribe krav, havde man forhåbentlig ikke set alle af disse indlæg... :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Korrekt, der er (desværre) ingen regler for det. Men derfor må man vel gerne spørge pænt og håbe du lytter - når nu det er noget som irriterer andre. Et SÅ stort billede og de - nu slettede - mange liniers tekst fylder trods alt meget i forhold til standardlængden for dine indlæg. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hejsa Jeg kan anbefale dig at snakke med Martin fra MBC-Design.dk. Jeg har været og er fortsat meget glad for at det netop blev ham, der lavede min shop. Han er super dygtig, service-minded og hjælpsom. held og lykke Venligst Allan |
Jeg melder mig til at lave din hjemmeside... Send endelig mere info, så tar vi den derfra. Også hvis der er andre jeg kan lave noget for. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk