Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance mødebooker søger opgaver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Får du ikke booket nok møder, eller ligger din kundedatabase og ruster uden opfølgning på ´gamle´ kunder,  kan jeg hjælpe dig med at få flere møder og dermed flere kunder.

Selvstændig konsulent med flere års erfaring med mødebooking tilbyder min assistance.

Vi tilbyder gerne, at mødebookingen sker fra din adresse, med udgangspunkt i din database. Lej fx en mødebooker to dage om ugen.

Se mere på www.nytfokus.dk, eller send en mail herinde.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:15

Hej Henrik

arbejder du med timepris eller pr salg/mødebookning ?

Mvh. Chris

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 16:17

Hej Chris

I princippet efter begge dele.

Du kan vælge, at købe ydelsen fra din adresse og her er prisen som udgangspunkt kr.3.500 pr. dag. Her vil der normalt, skulle opdateres i virksomhedens database med evt. andre oplysninger (adresseændringer, tilmelding til nyhedsbreve mv.), hvorfor antallet af møder normalt vil ligge lavere, men du får til gengæld en række andre fordele ved denne løsning. Du køber derfor et antal dage pr. uge eller måned, hvor der bookes møder, og du har derfor helt styr på omkostningerne ved en aftale.

Alternativt er muligheden, at du betaler pr. booket møde. Her er prisen som udgangspunkt kr. 1.000,- pr. møde.

Begge løsninger starter normalt med en prøveperiode på 3 dage til en pris på kr. 9.500,-. Det giver os begge mulighed for at vurdere mulighederne.

Hvis jeg skal indgå i en aftale med et mindre beløb for mødet, og en del på provision af salget, kræver det et samarbejde over en periode, hvor vi har haft lejlighed til at se hinanden an, og vurdere mulighederne i et samarbejde.

Mvh

Henrik

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 13:51

Hej Chris

Jeg fik ikke sat min mailadresse ind, så du kunne maile, hvis du er interesseret i et tilbud.

hs@nytfokus.dk

hilsen

Henrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)