Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring søges!!! Dusør udloves!!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Nu er det jo sådan at det ikke er hver dag forsikrings selskaber får denne slags forespørgelser og derfor er det heller ikke noget der går særligt hurtigt. De skal jo først vuderer om det overhoved er noget de vil gå ind i, hvilket kræver at jeg sender dem alt materiale jeg har - og der er en del der skal gennemlæses. Derefter spørger de helt sikker der hvor de er genforsikret som også kræver at læse alting igennem, så det tager altså et godt stykke tid at få sådan en forsikring på plads.

Men jeg har kontaktet både First Marin som du foreslog og nordflex som Nicolai foreslog og har sendt dem alt information om firmaet så jeg forventer at høre fra dem i næste uge og ringer de ikke selv tilbage så kan du være helt sikker på at jeg nok skal ringe og jagte dem lidt.

Dusøren bliver selvfølgelig udbetalt - til den der har henvist mig til det forsikringsselskab som giver mig et forsikringsforeslag, og hvis jeg er så heldig at få flere foreslag, så til det jeg vælger at binde mig til. Så selv om du har været meget hjælpsom så er det altså ikke sikkert det lige er dig der løber af med dusøren.

Jeg lover både dig og Nicolai at holde jer opdaterede, så så snart jeg har en tilbagemelding fra forsikringsselskaberne skal jeg nok give jer besked. Indtil da er der kun en ting at gøre - væbne sig med tålmodighed Sleep

Hvis der nu er flere der kender en forsikringsmægler eller -selskab som kunne være interessant, så kan I sagtens nå at være med i kampen, send mig en pm så skal jeg forklare lidt mere om hvad det drejer sig om...

PÅ FORHÅND MANGE TAK

Ania

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Hej

Hvad skete der egentlig med den dusør du lovede hvornår får jeg den eller var det bare fup og fis?  Besynderlig at vi skal bruge tid på at hjælpe dig når du ikke en gang kan finde ud af at sige tak for hjælpen!

Mvh

Ravn

Du skal jo også huske på, at det tager sin tid at tælle 2000 kr op i 25 ører Big Smile

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 12:04

Lige precis Nicolai... Laaaaang tid!!! Big Smile

Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 10:13

UPDATE!!!

Så er der endelig ved at ske ting og sager...

First Marin og Karat forsikringsmæglere er nu kommet med tilbud som desværre ikke dækker helt det beløb jeg håbede på, men det ville være et sted at starte... Så nu har jeg kontaktet nordflex (igen!!) og sagt at de må komme med et foreslag i næste uge ellers tager jeg et af de andre tilbud...

Hvad med det andet forsikringsselskab du kendte Nicolai... Skal jeg ikke også forsøge at kontakte dem?

Lektie lært: Når det gælder forsikringer og banker kan godt betale sig "at spille på flere heste"

Dbh
Ania

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 10:46
Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 23:09

Så kære venner,

Nu er jeg forsikret, men har dog haft lidt problemer med at logge ind på min konto så jeg kunne skrive til jer, det fixede Anja heldigvis for mig...

Desværre blev det hverken Nicolai eller Ravn der løb af med dusøren men en af mine sikkerhedsrådgiverer der foreslog Høgsberg Assurance. Til jer to vil jeg sige tusinde tak for hjælpen og udvisning af god Amino ånd...

De bedste hilsner
Ania

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:18

Tillykke med forsinkingen

Jeg kan selvsagt godt acceptere et nedslag. Tidligere havde vi jo forhandlet 8000 styk 25 øres mønter (unummereret). Da de er udgået af produktion foreslår jeg 50 øres mønter og at vi så halvere antallet.

:-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 23:46

Den er god med dig Nicolai *lol*

Men helt tomhændet skal du nu ikke gå herfra så hvad siger du til en pose skumbananer og en stor fad næste gang vi holder amino bar??

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 10:57

Ania :-):

Så kære venner,

Nu er jeg forsikret, men har dog haft lidt problemer med at logge ind på min konto så jeg kunne skrive til jer, det fixede Anja heldigvis for mig...

Desværre blev det hverken Nicolai eller Ravn der løb af med dusøren men en af mine sikkerhedsrådgiverer der foreslog Høgsberg Assurance. Til jer to vil jeg sige tusinde tak for hjælpen og udvisning af god Amino ånd...

Den slap du ment og bekvemt ud af!  Men man så tror på dig er jo en helt anden sag.

Mvh

Ravn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)