Hej Ravn, Nu er det jo sådan at det ikke er hver dag forsikrings selskaber får denne slags forespørgelser og derfor er det heller ikke noget der går særligt hurtigt. De skal jo først vuderer om det overhoved er noget de vil gå ind i, hvilket kræver at jeg sender dem alt materiale jeg har - og der er en del der skal gennemlæses. Derefter spørger de helt sikker der hvor de er genforsikret som også kræver at læse alting igennem, så det tager altså et godt stykke tid at få sådan en forsikring på plads. Men jeg har kontaktet både First Marin som du foreslog og nordflex som Nicolai foreslog og har sendt dem alt information om firmaet så jeg forventer at høre fra dem i næste uge og ringer de ikke selv tilbage så kan du være helt sikker på at jeg nok skal ringe og jagte dem lidt. Dusøren bliver selvfølgelig udbetalt - til den der har henvist mig til det forsikringsselskab som giver mig et forsikringsforeslag, og hvis jeg er så heldig at få flere foreslag, så til det jeg vælger at binde mig til. Så selv om du har været meget hjælpsom så er det altså ikke sikkert det lige er dig der løber af med dusøren. Jeg lover både dig og Nicolai at holde jer opdaterede, så så snart jeg har en tilbagemelding fra forsikringsselskaberne skal jeg nok give jer besked. Indtil da er der kun en ting at gøre - væbne sig med tålmodighed Hvis der nu er flere der kender en forsikringsmægler eller -selskab som kunne være interessant, så kan I sagtens nå at være med i kampen, send mig en pm så skal jeg forklare lidt mere om hvad det drejer sig om... PÅ FORHÅND MANGE TAK Ania |
Ravn:
Hej
Hvad skete der egentlig med den dusør du lovede hvornår får jeg den eller var det bare fup og fis? Besynderlig at vi skal bruge tid på at hjælpe dig når du ikke en gang kan finde ud af at sige tak for hjælpen!
Mvh
Ravn
Du skal jo også huske på, at det tager sin tid at tælle 2000 kr op i 25 ører