Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkportal .... nu igen!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved godt at der efterhånden er rigtig mange af dem!

MEN nu har jeg for langtid siden købt et domæne og her i weekenden lavede jeg en løsning i Drupal som faktisk er ret god..... synes jeg!

Projektet ser ud som følger:

log in

Udfyld :

1. title-tag
  2. h1 - overskrift
  3. h2 - overskrift (hvis det ønskes!)
  4. URL
  5. Link-tekst
  6. Tekst-felt <p>
  7. meta keywords og description

Dette generer en selvstændig side som man altid kan rette i og man kan tilmelde lige så mange man har lyst til.

Siden er lavet i strict og uden tabeller! Der laves automatisk sitemap til søgemaskinerne. Siden tilmeldes en Google webmaster-konto.

Der er et par ting som jeg ikke helt kan gennemskue:

1. Skal man vælge en kategori? Hvis Ja skal man selv bestemme hvad den kan hedde ... altså oprette sin egen kategori eller skal der være nogle faste valgmuligheder
  2. Forsiden skal have et søgefelt, seneste tilmeldte link - og hvad mere? RSS feed for at skabe lidt liv?
  3. Det vigtigste spørgsmål - gider vi/I overhovedet flere linkportaler?
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 22:34

Må vi se siden?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 10:36

Den ligger ikke på en offentlig server! Det jeg ønsker en nok en tilkendegivelse om det vil blive brugt eller ej og hvordan den ultimative linkportal ser ud fra brugernes synspunkt.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 10:40

Jeg kan se du har webindex - hvad er dine oplevelser - bliver siden brugt?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 15:31

Morten_P_Andersen:

Jeg kan se du har webindex - hvad er dine oplevelser - bliver siden brugt?

Ja, siden bliver i høj grad brugt, og får i gennemsnit 2 tilmeldte links om dagen. Så indekset stiger stille og roligt i omfang.

Så det er helt sikkert noget som der er et "marked" for, og vi stjæler jo ikke hinanden "kunder" så det skader da ikke at lave flere.

Jeg kan dog sige at reklame indtægterne på sådan en side er lig nul.

En anden ting er så om det egentlig har nogen effekt at tilmeldt sig disse kataloger, og det kan vi formentlig aldrig få et klart svar på. Men det er dog sikkert at det i hvert fald ikke skader en side.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 21:52

Tak for dit svar

Lige umiddelbart virker det som det ikke kan betale sig at bruge penge på et webhotel

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 22:01

Morten_P_Andersen:

Tak for dit svar

Lige umiddelbart virker det som det ikke kan betale sig at bruge penge på et webhotel

Jeg tror ikke reklameindtægterne kan betale et webhotel, så jeg har også placeret mit på et gratis webhotel hos www.dinhost.net

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 12:28

Personligt ville jeg aldrig bruge en sådan side, der findes et hav af dem i forvejen. Det eneste formål jeg ser med den slags er at skabe flere links til ens hjemmeside samt at skabe indtægt den person der har oprettet linkportalen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)