Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magasin - hvilke muligheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne lave et nyt magasin (fagblad), som ikke ligner nogle andre vi har på nuværende. Min drøm er at det kommer ud til alle f.eks.via bladhuset Aller, men mindre kan også gøre det, for jeg har det bare sådan, at det skal igang!

Mine spørgsmål er så:
-Jeg kunne jo bare finde en samarbejdspartner, gå igang, og betale det hele selv.
Mulighederne er så, at vi kan nøjes med at lave et mindre oplag til "medlemmer" eller dem der finder vej til dette fagblad via nettet eller hvem man nu kan sælge det til.  Det kan vel holdes inden for en rimelig pris.
-At henvende sig til et af bladhusene, og selv kræve at man bliver redaktør på bladet. Men hvordan griber man det an, og sikrer sig at de ikke stjæler idéen?
-Tredie mulighed er så at finde en investor. De hænger jo nok ikke på træerne, og hvis der skulle være én, kræver de sikkert også noget inden de siger ja! Men hvis der var én der ville skyde penge ind, var der større mulighed for at komme bredt ud.

Kan I se andre muligheder?

Laus

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:00

Man kan evt. også lave det digitalt? Jeg har et par ideer, som vi kan tale om, hvis det er.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:32

Dine muligheder kommer lidt an på, hvor smal målgruppen er, og hvor let den er at eksponere sig overfor.
Jeg kan jo godt lide trykte magasiner.
Hvis jeg finder konceptet interessant nok, vil jeg muligvis gerne være partner på projektet.
Kontakt mig, hvis du vil.

mvh Hans

Fra Sjælland
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:45

Hej Hans.

Det lyder fint. Jeg ringer til dig.

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)