Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis coaching

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet fordi jeg er nysgerrig... så nu må jeg se hvad han kan tilbyde ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:11

Niels Henriksen - Netopcom SMBA:
Jeg har prøvet fordi jeg er nysgerrig... så nu må jeg se hvad han kan tilbyde ;)

Husk os andre når du når toppen :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:25

hehe i er sjove :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:47

udvikler:
Der er masser af tvivlsomme sider på Amino - se bare på alle links i MLM kategorien. Vi plejer at kunne kalde bull shit for bull shit uden hjælp fra censur.

Nu har jeg altid holdt mig væk fra MLM, af selv samme årsag:-)
Min intention med at slette linket var, at det i min optik utvivltsomt var SPAM og nok også svindel. Selvom vi er mange, som på sekundet gennemskuer en sådan side, så er der også folk der ikke gør. Nu er linket tilbage længere nede, så alle der vælger at følge det, må have læst debatten og vide hvad de går ind til - problem elimineret.

Jeg har startet http://www.amino.dk/forums/p/40993/248619.aspx fordi det egentlig satte tanker i gang hos mig om, hvornår det er okay at vi moderatorer aggerer dommer og bøddel? Lad os tage debatten der :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:26

Hejsa

sorry for mine indlæg det andet sted - jeg blev lidt forvirret over flytningen;:-)

PS. Hvorfor har de der typer - som har den (ifølgedem selv)sejeste forretning  - altid kun een lang mail i staten af nogle indlæg, og så kommer der et par kritiske spørgsmål, og så hører man aldrig mere? (og hvorfor er det altid MLM relateret)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Hej Igen Amino folkens!

Jeg må starte med at sige at jeg syntes det er drøn ærgeligt at i kun fordømmer sider herinde der tilbyder noget der jo rent faktisk har en kæmpe værdig.

Jeg har lagt mærke til at i gør dette med mange af de forskellige indlæg.. Og mange gange går det langt langt over stregen i forhold til hvad jeg mener man kan tillade sig at formode før man rent faktisk har draget sine egne konklusioner med muligheden.. Jeg syntes det er ærgeligt at i skal svine folk til og deres gøremål.. Dette er et Forum. Jeg gentager, et Forum. Et forum vil sige at man deler sine ting og sager hvis man har noget at dele til et forum af mennesker.. Hvorvidt folk så er interesseret eller ej det er jo selvfølgelig op til folk selv det klart men at det altid er admins og "the usuals" herinde der skal nedgøre og dømme folks indlæg det kan jeg forestille mig folk er rigtig træt af.

Og med rigtig god grund synes jeg..

I aner ikke hvad det er i sidder og udtaler jer om. I drager konklusioner på baggrund af forrige hændelser. Det er decideret latterligt..

Som jeg skrev tydeligt, folk herinde og alle steder ved udmærket godt hvad de vil have og hvad de ikke vil.. Lad dem dog selv træffe en beslutning.

Og at du så er så fræk at fjerne mit link er da fuldstændigt latterligt! Så skal i jo fjerne link "option" i skrive boksen.. Hvis i tillader jer at fjerne mit link i min tråd forstår jeg slet ikke i gør. Så fjern alle links herinde hvis i mener det ikke er godt at have. Ellers er dette jo ikke et åbent forum for alle.. Så er det jo et lukket og privat forum for folk i syntes om.

Jeg kender ikke jer mennesker! Jeg har heller ikke lyst til det.

Et forum er for at folk kan tage og bruge det de vil bruge.. Vil man ikke bruge det der bliver tilbudt går man vel bare videre? Men det kan i simpelthen ikke kan jeg forstå. I skal jo ind med jeres dårlige erfaringer eller hvad det enlig bygger på. (er enlig ret ligeglad).

Det er IKKE MLM. Det er IKKE FUSK. Det er IKKE "Bullshit" som i også kaldte det herinde..

hehe . Det er noget af et iværksætter forum i har her hva? :D . Kommer der noget nyt skal det rakkes ned ! Jeg er ihvertfald færdig med at benytte mig af det her skod forum det er helt sikkert. Syntes i burde tage og stramme op herinde..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:19

Hej igen min ven

Nej mange ved desværre ikke hvad de selv vil. Alle vil gerne tjene gode penge, og det er så der svindleren kommer ind i billedet, og lover guld og grønne skove. Mon ikke de nigerianske svindlere også prøver at gemme sig bag : folk kan godt selv regne den ud ?

Men det kan folk åbenbart ikke.

Folk bliver også ved med at tage narkotika, da de tror det vil hjælpe dem. Selvom historien viser at det er en usandsynlig dårlig idè.

Mon ikke pusheren siger : det må de selv rode med ?

Og benægter hans ansvar, så længe han kan lokke folk ud i nedtur, og så han ikke behøver tage et rigtigt arbejde

Vi siger bare du virker mistænkelig.. må vi ikke det ? Er det ikke et forum ?

Nå men vi må så undvære dine gode tilbud, og det er jo bare surt for os. Men kan vel ikke være noget du burde hidse dig op ? Hvis du har fat i guldet, er det vel bare happy times for dig ?

Nå men god fornøjelse med dine ideer, må de bringe dig det ønsker

venlige hilsner og ude herfra

Jimmi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:28

Handelsmanden:
Dette er et Forum. Jeg gentager, et Forum. Et forum vil sige at man deler sine ting og sager hvis man har noget at dele til et forum af mennesker.. Hvorvidt folk så er interesseret eller ej det er jo selvfølgelig op til folk selv det klart men at det altid er admins og "the usuals" herinde der skal nedgøre og dømme folks indlæg det kan jeg forestille mig folk er rigtig træt af.

Når man bevæger sig på et online forum, så er der en række uskrevne regler - præcis som i det virkelige liv, hvor der er uskrevne regler for hvordan man opfører sig i skolen, på arbejdet, med venner osv.
Derfor er det en god ide, som nytilkommen, lige at lodde stemningen og finde ud af hvad der er normalt og hvad der ikke er velset.

F.eks. er det både her på Amino og nok også alle andre internetfora, ufattelig uhøfligt at komme ind og hijacke en andens tråd med reklame for eget produkt.

Det er min oplevelse, at rigtig mange nytilkommende får rigtig meget ud af Amino, men de starter typisk også med at "bruge" forumet inden de smider skamløse reklameindlæg. Det er korrekt, at det på amino (modsat mange andre fora) er tilladt at reklamere for egen forretning - men alt med måde. Du får intet ud af blot at smide reklameindlæg og bagefter blive sur.

Handelsmanden:
I aner ikke hvad det er i sidder og udtaler jer om. I drager konklusioner på baggrund af forrige hændelser. Det er decideret latterligt..

Jo vi gør.
Størstedelen af danske iværksættere er vant til at skulle afvise telefonsælgere, svindlere og andet irriterende. Vi har automatisk paraderne oppe og det er dig der ikke ved hvad du laver, når du rammer hovedet så hård og kontakt ind i alle mentale missilforsvar!

Hvis du virkeligt har et reelt produkt/service, var kommet herind og spurgt efter konstruktiv kritik, så havde du også fået det. På den måde kunne du have undgået den form for kritik du fik nu, hvor du kommer ind med noget vi alle tolker som SPAM og/eller svindel.

Handelsmanden:
Et forum er for at folk kan tage og bruge det de vil bruge.. Vil man ikke bruge det der bliver tilbudt går man vel bare videre? Men det kan i simpelthen ikke kan jeg forstå. I skal jo ind med jeres dårlige erfaringer eller hvad det enlig bygger på. (er enlig ret ligeglad).

Ja men et forum bliver kun brugt, hvis folk generelt kan lide det. Alt erfaring siger, at SPAM foringer værdien af en forum - folk forsvinder simpelthen. Derfor har alle større fora moderatorer som hjælper til med at rydde op og skilde ukrudtet fra.

Handelsmanden:
Og at du så er så fræk at fjerne mit link er da fuldstændigt latterligt! Så skal i jo fjerne link "option" i skrive boksen.. Hvis i tillader jer at fjerne mit link i min tråd forstår jeg slet ikke i gør. Så fjern alle links herinde hvis i mener det ikke er godt at have. Ellers er dette jo ikke et åbent forum for alle.. Så er det jo et lukket og privat forum for folk i syntes om.

Jeg fjernede dit link baseret på en vurdering af, at din indlæg var spam og ingen værdi havde for Amino og des brugere - men at kommentarerne havde. Derfor handlede jeg som jeg gjorde. Jeg har smidt et link tidligere i debatten til en ny tråd, hvor dette generelt kan diskuteres.

Hvis dit indlæg og din side ikke er svindel og spam, så gør dig selv lidt klogere på hvordan man begår sig på et forum og modbevis mig. Jeg indrømmer gerne hvis jeg tog fejl.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Hej Jimmi. Jo jeg mener helt klart man skal kunne ytre sig. Det er det jeg siger i min tilbagesvar.. Jeg mener derved også at man skal vise noget respekt for folk der overhovedet gider at poste herinde. I skal ikke fortælle mig at folk poster for ingenting herinde?

Jeg tager ikke røven på nogen som helst og vil ikke engang tage den latterlige diskussion du. Du snakker og snakker men du snakker uden grund..

Om ikke andet er det mig der poster min mulighed til folk der er interesseret.. Jeg er ligeglad med jer der ikke er interesseret og i stedet hader det trods i faktisk overhovedet ikke har nogen ordentligt grund til at gøre det.. Det er dét jeg ikke kan tage.

Og nej Jimmi, der blev ikke bare sagt at jeg virker mistænkelig.. Der blev sagt en masse usandheder. En masse mundlort fra the "usuals" herinde.. IGEN!

Det kan simplethen være rigtigt de idioter tillader sig at opføre sig sådan. Hvem helvede tror i i er ?

I er ingenting ! I tilbyder ikke noget andet end dårlige erfaringer til folk der læser denne her post nu. Intet mere..

Det er sådan et negativt forum efterhånden herinde.. Ligemeget hvilken post stort set du går på ses de slags "nedrakninger" på brugerne herinde..

Det er fuldstændigt unødvendigt og ødelæggende..

Jeg er færdig herinde..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Nej nej nu stopper du.. Det er tilladt at tilbyde ting herinde. At jeg så kommer til at droppe min tråd i en gammel mands reklame tråd det var blot en fejl. Jeg får intet ud af at den er der alligevel..

Normer eller ej.. Som du selv siger "det er rigtigt at det er tilladt at reklamere for sin egen forretning herinde" . Godt så lad os . ikk?

Det kan ikke være rigtigt at man skal få sådan en fuldstændig modsat oplevelse af det herinde pga. et par klaphatte der åbenbart tror de ved noget.. Jeg bliver gal fordi som sagt mener jeg ikke man overhovedet kan tillade sig at tale sådan der omkring andre folks sager med mindre man har været der og har en reel grund til at hade det der bliver tilbudt.. Det er da logisk.

Og nu siger du "skamløse reklameindlæg" . Hvad siger det ord mig?

Det siger mig at du åbenbart har anset min ellers personlige og med kun 1 link i for at være "skamløs reklame"?? Så har i jer et problem, det ved i godt ikk?

Latterlige folk . Jeg har ikke andet at sige . i gik glip af den mulighed og sådan er det jo når der er folk herinde der bare ødelægger.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)