Dette er et Forum. Jeg gentager, et Forum. Et forum vil sige at man deler sine ting og sager hvis man har noget at dele til et forum af mennesker.. Hvorvidt folk så er interesseret eller ej det er jo selvfølgelig op til folk selv det klart men at det altid er admins og "the usuals" herinde der skal nedgøre og dømme folks indlæg det kan jeg forestille mig folk er rigtig træt af.
Når man bevæger sig på et online forum, så er der en række uskrevne regler - præcis som i det virkelige liv, hvor der er uskrevne regler for hvordan man opfører sig i skolen, på arbejdet, med venner osv.
Derfor er det en god ide, som nytilkommen, lige at lodde stemningen og finde ud af hvad der er normalt og hvad der ikke er velset.
F.eks. er det både her på Amino og nok også alle andre internetfora, ufattelig uhøfligt at komme ind og hijacke en andens tråd med reklame for eget produkt.
Det er min oplevelse, at rigtig mange nytilkommende får rigtig meget ud af Amino, men de starter typisk også med at "bruge" forumet inden de smider skamløse reklameindlæg. Det er korrekt, at det på amino (modsat mange andre fora) er tilladt at reklamere for egen forretning - men alt med måde. Du får intet ud af blot at smide reklameindlæg og bagefter blive sur.
I aner ikke hvad det er i sidder og udtaler jer om. I drager konklusioner på baggrund af forrige hændelser. Det er decideret latterligt..
Jo vi gør.
Størstedelen af danske iværksættere er vant til at skulle afvise telefonsælgere, svindlere og andet irriterende. Vi har automatisk paraderne oppe og det er dig der ikke ved hvad du laver, når du rammer hovedet så hård og kontakt ind i alle mentale missilforsvar!
Hvis du virkeligt har et reelt produkt/service, var kommet herind og spurgt efter konstruktiv kritik, så havde du også fået det. På den måde kunne du have undgået den form for kritik du fik nu, hvor du kommer ind med noget vi alle tolker som SPAM og/eller svindel.
Et forum er for at folk kan tage og bruge det de vil bruge.. Vil man ikke bruge det der bliver tilbudt går man vel bare videre? Men det kan i simpelthen ikke kan jeg forstå. I skal jo ind med jeres dårlige erfaringer eller hvad det enlig bygger på. (er enlig ret ligeglad).
Ja men et forum bliver kun brugt, hvis folk generelt kan lide det. Alt erfaring siger, at SPAM foringer værdien af en forum - folk forsvinder simpelthen. Derfor har alle større fora moderatorer som hjælper til med at rydde op og skilde ukrudtet fra.
Og at du så er så fræk at fjerne mit link er da fuldstændigt latterligt! Så skal i jo fjerne link "option" i skrive boksen.. Hvis i tillader jer at fjerne mit link i min tråd forstår jeg slet ikke i gør. Så fjern alle links herinde hvis i mener det ikke er godt at have. Ellers er dette jo ikke et åbent forum for alle.. Så er det jo et lukket og privat forum for folk i syntes om.
Jeg fjernede dit link baseret på en vurdering af, at din indlæg var spam og ingen værdi havde for Amino og des brugere - men at kommentarerne havde. Derfor handlede jeg som jeg gjorde. Jeg har smidt et link tidligere i debatten til en ny tråd, hvor dette generelt kan diskuteres.
Hvis dit indlæg og din side ikke er svindel og spam, så gør dig selv lidt klogere på hvordan man begår sig på et forum og modbevis mig. Jeg indrømmer gerne hvis jeg tog fejl.