Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fysisk butik og webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har en fysisk butik og nu vil jeg gerne tilknytte en webshop, som skal være uafhængig i forhold til udbud, priser mm.
Det er de samme varer der sælges i den fysiske i butikken.

- webshoppen har et godt navn som navne mæssigt ikke har noget at gøre med den fysiske butik.

- webshoppen er juridisk tilknyttet den fysiske butik dvs. cvr-nummeret er det samme

- hvordan skal mine handelsbetingelser være ? - Kan jeg bruge webshop navnet, og adresse og oplyse den fysiske butiks cvr nummer ?

- hvordan og hvilke krav skal webshoppen leve op til ?

//Frank

Havemarked.dk - hele danmarks online havecenter & planteskole

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:24

Du kan sagtens bruge butikkens CVR nummer. På www.betaling.dk kan du se hvilke krav der er for at tage mod dankort i shoppen. Ellers er der ikke de store krav til handelsbetingelserne, udover 14 dages fortrydelsret, at det er dit ansvar at pakkerne kommer frem og lignende lovgivning man ikek kan fravige.

Mvh Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:54

Det kan du sagtens. Du kan ganske gratis oprette bi-navne til din virksomhed, så kan du skrive fx Webshopnavn ApS uden at nævne din butiks navn.

// Jesper Skov

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:49

Hej Frank.

Jeg har selv både en fysisk og en E-shop. Jeg har kørt i en god månedstid på webben og et lille årstid fysisk. Min erfaring er. at der på flere områder skal være samme betingelser. F. eks. synes jeg ikke, det er OK at køre tilbud på webben og ikke i den fysiske. Det vil kunderne ikke kunne forstå. Så priserne skal altså være de samme. Det skal lige siges, at begge mine butikker har samme navn, hvilket jeg kan forstå, dine ikke har.

Til det kan jeg fortælle, at jeg har flere kunder, der godt kan li', der står en fysisk butik bag webshoppen. - Det borger lidt for "kvaliteten".

nettet kan du finde oplysninger om betingelser m.m. : http://www.e-maerket.dk/sw104.asp

Mange hilsner MarianneB

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)