|
Det ser ud til at være en rigtig god idé. Vi har noget lignende i Århus (Lynfabrikken) det er dog ikke helt så eksklusivt og det kunne vi godt have brug for ind imellem. En skam i ligger i København...
|
Det ser ud til at være en rigtig god idé. Vi har noget lignende i Århus (Lynfabrikken) det er dog ikke helt så eksklusivt og det kunne vi godt have brug for ind imellem. En skam i ligger i København...
|
Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding
Ouu det lyder spændende!!
Fleksible lokaler mangler flere af os vist! |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Nej hvor ser det bare spændende ud, måske jeg skulle flytte med familien til København
Har I fundet Jeres mand??
/René |
René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Selvom du ikke spurgte efter det så er her lidt feedback: 1) Rigtig godt koncept og lækre lokaler. 2) Det jeg ikke lige kunne se ved at bruge 3-4 minutter på siden var hvor mange gange jeg må side i jeres lokaler på en måned eller hvor sikker jeg kan være på at der er plads til mig når jeg kommer om morgenen? 3) Nogle af siderne virker en anelse tekst tunge 4) Billedet i bunden hvor der står "lige ved søerne" på fungerer godt, lav sådan en tekst på alle billederne i bunden og lav dem så til aktive links, således at jeg kan klikke på billedet med "lige ved søerne" på og så komme ind på den underside der fortæller mere om stedets placering. Det vil hjælpe brugerne med at navigere til jeres vigtigste sider først. Bare en ide. 5) Godt at i har givet møderummene navne, det gør dem mere attraktive (de har desuden en ret attraktiv pris). En god måde at få folk konverteret til brugere + at give indtægter er ved at satse lidt udlejningen af de møderum i starten, da der således kommer en del mennesker ud og ser stedet og lærer til konceptet. Selv hvis de ikke er i målgruppen så kan de være at de fortæller om jer til nogen af deres venner som er i målgruppen.
|
Hej Rene! Ja, vi har fundet vores konsulent. Vores målgruppe er jo også alle Jer der kun er i København lejlighedsvis Tak for interessen!
|