Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop... hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg vil gerne lave en webshop, idet at vi har mange flere varer på lager end vi kan nå at omsætte i vores ikke virtuelle butik.

Derfor er det meningen i starten at der kun skal findes restvarer på webshoppen som vi ikke har i butikslokalet længere, da vi derved kan spare en del på dyrt software og et nyt kasseapperat med integreret lagerstyrring.

Da jeg er ude efter en billig men alsidig løsning, har jeg haft kig på osCommerce som er et gratis open source system. Hertil tænker jeg at bruge PBS' indløsningsmodul til betaling, da jeg efter lidt research finder at det er det billigste i opstart, og det alligevel er PBS som jeg skal have en indløsningsaftale med, samt at de jo også leverer vores dankortsytem i butikken.

Jeg har selv en del styr på webløsninger, og tænker at spare en hel del ved selv at sætte det hele op og lave layoutet selv.

Jeg tror selv at jeg har styr på det, men det er så her jeg alligevel meget gerne vil hører fra jer, hvad jeres erfaringer er.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:06

Hej Malmros

osCommerce er et udmærket system, jeg har selv brugt det i form af Golden Planets løsning i min tidligere version af webshoppen.

Jeg har dog valgt at skifte til Shopify, som jeg synes fungerer godt for mig, da designet er meget nemt at tilpasse. Der er integration til PBS / betaling med danske betalingskort gennem Quickpay, som har et betalingsmodul til Shopify.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:24

Ok... er osC meget svært at bruge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)