Jeg går pt. med planer om at lave en web-shop, hvor brugerne af sitet henholdsvis kan købe, sælge og bytte diverse produkter (en mikro udgave af eksempelvis trendsales).
Til dette har jeg brug for en webmaster til design og programmering, og vil blive glad for at modtage eventuelle referencer - gerne på følgende mail: ivaerksaetter@sol.dk
Hvis nogen ved, hvad sådan noget kan (bør) koste, modtages foreslag meget gerne.
Du kan jo hyre en som mig .... der er mange af os her inde på Amino! En anden mulighed er at vælge en af de mange firma der tilbyder webshop for en månedelig leje.
Umiddelbart vil jeg ikke kalde Trand Sales en web shop. De håndterer jo hverken lager eller betaling. Så derfor vil en standard webshop løsning ikke løse opgaven her.
Der er mange måder at gribe ideen an på, jeg vil meget gerne give dig et tilbud på side der kan løse dette.
Jeg forestiller mig at man f.eks. kan lave en simpel side, hvor en bruger registrerer sig og har derfra adgang til en enkelt side på sitet. Her kan vedkommende så smide billeder ind af sine varer, samt skrive lidt information, pris og kontakt oplysninger. Som køber går man ind på sitet og søger efter det man mangler eller shopper lidt rundt blandt siderne.
Sådan en løsning tror jeg vil fungere bedre, da du ikke skal sidde og oprette alle produkterne i din shop, men lader sælgerne gøre arbejdet. Så er du bare formidler og kommer heller ikke i klemme hvis der sker tvist mellem køber/sælger.
Tak for dit svar. Du har ret mht., at betegnelsen webshop ikke er rammende for mit projekt...Jeg taler normalt ikke i "IT-termer", hvorfor der til tider opstår et par misforståelser
Dit forslag lyder glimrende - kan du maile en cirka pris derpå?