Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontorbord køb?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Til vores nyindrettede kontor skal vi bruge to nye borde. Vi har kigget på serien fra Labofa Munch (t60) og Duba D8 (system 4000) de er virkelige lækre... men prisen!! De ligger på omkring 11.000 ex. pr. styk. Vi havde ellers lagt en budget på 15.000 for 2 stk., dvs. ca. 7500 ex. moms pr bord.

Jeg har surfet en del men har også set nogle der ser ok ud bl.a. fra Fumac, Rumas osv., men det er ikke til at finde priser.

Så jeg vil høre, om nogen herinde har erfaringer med nogle borde i prisklassen 7000 kr +/- som i kan anbefale mig + fortælle mig hvor jeg kan købe dem? Elektrisk hæve/sænkning er ikke et krav.

Her er lidt billeder fra dem jeg har kigget på, det er noget i samme stil jeg ønsker:

http://www.labofamunch.com/archive/Billeder/T50/T50-sort_800x600.jpg

http://www.botium.dk/Files/Billeder/Arbejdspladser/Rumas/backup_001_stor.jpg

Tak på forhånd.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 16:33

Kan da ikke passe, at ingen herinde har kendskab til kontorborde :)??

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:55

Jeg sidder da ved et kontorbord, men om jeg kender noget til det ved jeg ikke - men jeg har da en mening om det.

Jeg ville nok tage ud og se på de borde du har set på, hvis du er så interesseret. Priser er jo til at forhandle og en forhandler kan jo være interesseret at at få 15 tkr. i kassen end slet ingen. Og skulle i blive enige om 16 tkr, så vil du nok også slå til.

Her i Kbh, hvor jeg bor, ligger der et firma, der opkøber kontorer efter konkurser eller bare hvis et firma gerne vil af med noget inventar. Her har de både helt nyt og brugt kontorinventar (og det er vitterlig alt) - og de har så meget, at de har containere stående, de ikke har åbnet endnu. Her kan man få alt, hvad hjertet begærer - til rigtig gode priser. Sidst jeg var derude havde de bl.a. et helt nyt hæve-sænke bord - de havde sat til omkring 1 tkr.

Undersøg lige om der ligger noget i nærheden af, hvor du kommer fra. Ellers har de fleste møbelhuse med lidt respekt for sig selv kontormøbler, så der skulle være masser af muligheder.

Hilsen Jakob

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 17:47

Det lyder som en super ide, det vil jeg prøve at gøre. Tak for rådet.

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 16:48

Hvis du kigger efter gode danske kvalitets kontormøbler uden at det koster en formue, så prøv at kigge på Office2go.dk. Her kan du eksempelvis få et kvalitets hævesænkebord fra ca. 3150 kr. Det er da billigt!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:01

Jacob Holm:

Hvis du kigger efter gode danske kvalitets kontormøbler uden at det koster en formue, så prøv at kigge på Office2go.dk. Her kan du eksempelvis få et kvalitets hævesænkebord fra ca. 3150 kr. Det er da billigt!

Hej Jacob,

Er du ikke rar at tjekke datoen på de indlæg, du besvarer?

Dette er fra 2008.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)