hejsa. Jeg står og har brug for noget rådgivning. Jeg her en web shop som sælger skræddersyet kjoler, så har jeg solgt nogle ting til en kunde, som er utilfreds og vil have penge tilbage; men har hun ret til det? Er der ikke tale om en specis vare, når det er en skrælddersyet brudekjole? Hun siger at brudekjoler er lidt for stor og stropperne for små. Men har hun så ret til at få penge tilbage, jeg har også stående inde på min web shop at der ikke er nogen retur ret. Jeg har tilbudt hende at give hende penge til at få rettet kjolen til, men det vil hun ikke, hun skal bruge kjolen i morgen. Hvad gør jeg i denne situation? Jeg ser frem til jeres svar. |
Har du taget forbehold for manglende returret på dine kjoler?
Er det en reklamation eller et ønske om at benytte sig af en returret?
Er det en kunde der kan skade din forretning ved at fortælle om den dårlige oplevelse op til en af livets store højdepunkter (eller hvad det nu er at blive gift, jeg har ikke prøvet det)
Hvis det sidste er tilfældet ville jeg gå langt for at forsøge at løse kundens problem.