Jeg ved ikke rigtig om dette er den rette kategori.. Jeg har haft en god lang mail dialog med rigmanden Flemming Hasselriis. Han har tidligere skrevet et par indlæg her på amino. Flemming har hjulpet mig med at omskrive en del af de salgsbreve vi bruger i firmaet Trianglens Foreningssalg. Vi sender i omegnen af 9000 breve hvert år. Det er derfor ret vigtigt at brevene kommunikerer med læseren på en effektiv og sælgende måde. Flemming har på genial vis sat mig igang med nogle kreative tanker som jeg er sikker på vil hjælpe med effekten af brevene. Vi sender dem ud senere. Jeg vil sige at det har været en fornøjelse at skrive med Flemming. Han svarer dælme hurtigt på mail om han så er på ferie eller derhjemme... Jeg kan ikke rigtig gøre brug af hans tilbud om at man kan blive "føl" hos ham da jeg allerede er milliadær. Men jeg vil da opfordre andre til lige at finde indlægget frem igen og måske overveje tilbuddet.. Tak for hjælpen Flemming. Vi mailes ved /Jesper |
Weltström:Jeg kan ikke rigtig gøre brug af hans tilbud om at man kan blive "føl" hos ham da jeg allerede er milliadær.
Sådan har jeg det også - verden er lille