Hej Finn,
Er du interesseret, eller er du bare ude på at mistænkeliggøre alt det som du ikke selv handler med?
Jeg er ikke ude på at mistænkeliggøre alle tilbud. Formuleringerne i dit første indlæg fik bare så mange alarmklokker til at ringe, at jeg blev nysgerrig og var nødt til at spørge lidt mere ind til produktet. (samt fortælle dig, hvordan dit indlæg kunne opfattes negativt hos en modtager).
Jeg havde altså to formål med at skrive et par indlæg til dig:
1) at få stillet min egen nysgerrighed mht. typen af produkt.
2) at fortælle dig, at kommunikationsmetoden kunne virke uheldig.
Der er da ingen ved sine fulde 5 som beskriver deres interne arbejdsmåder i et åbent forum!
Hm, nu skal jeg ikke udtale mig om, hvorvidt andre er ved deres fulde fem, men jeg fandt da hurtigt et par eksempler på indlæg herinde, hvor folk gerne beskriver, hvad deres produkt går ud på. (begge eksempler fra seo-genren)
Her beskriver Mikkel Demib, hvad hans nye produkt går ud på.
Og her er et gammelt indlæg, hvor Marcel Fuursted nøje beskriver, hvad et cloaking-tilbud går ud på.
Det er heller ikke detaljerede beskrivelser af arbejdsgange, jeg har fisket efter.
Fortalte du f.eks. at det var et værktøj til optimering af egen hjemmeside, så ville jeg være klogere og kunne forholde mig til det - uden at kende detaljer, som ville bringe salget af dit produkt i fare. Det samme, hvis du kaldte det et cloaking-værktøj, et link-udvekslingsprogram, en seo brugermanual, konsulentbistand til en hjemmeside, eller en komplet seo-pakke.
Så ville jeg kunne forholde mig bare lidt til produktet, og hvorvidt det var noget for mig.
Med venlig hilsen
Frank