Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmeside der tilbyder gratis rådgivning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påbegyndte i sin tid Thingschange.dk, med ambition om at hjælpe andre, samtidigt med at jeg ville tjene nogle håndører.

Formålet med siden er at tilbyde personlig rådgivning, enten via email eller msn, samtidigt med at en artikeldatabase stilles til rådighed for at afhjælpe bekymringer m.m.

Ideen var så at hjemmesiden skulle "køre rundt", ved hjælp af bannerreklamer - men efter at regnet det hele igennem (for sent..) så kan jeg se at indtægterne aldrig vil komme til at opveje tidsforbruget og udgifterne som der hører med til Thingschange.dk

Så nu står jeg lidt med et dillemma.

1. Skal jeg færdigudvikle hjemmesiden, og smide den online og se hvad der sker?

2. Skal jeg tage et kig på hjemmesiden og ændre konceptet til at brugere, hjælper brugere.. For derved at minimere mit tidsforbrug på hjemmesiden?

3. Skal jeg skrotte hele ideen og alt arbejdet med design + artikler?

4. Ideer?

Mvh. Mark - der er gået lidt i sort...

En "beta" af hjemmesiden kan ses her: Http://www.thingschange.dk/test123

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,

Opstart er altid svær. Hvis ikke din idé er helt afklaret endnu er starten endnu sværere.

Kort fortalt, mener jeg der er flere ting du bør overveje:

1. For at dine kunder/brugere skal få tillid til siden, og åbne op for de problemer de ønsker løst, kræver det at siden udstråler troværdighed, og en eller anden form for sikkerhed for at der sidder professionelle folk bag. Det syntes jeg mangler i den nuværende form.

2. Er du godt nok rustet til at klare de problemer der kommer ind? Hvad gør du f.eks. hvis der er en der henvender sig til dig med selvmordstanker?

3. Hvis du laver den til et bruger-hjælper-bruger forum har det også fordele og ulemper. Mindre arbejdsbyrde, men ingen differentiering fra andre fora.

Hvis jeg var dig ville jeg gennemtænke din idé helt fra starten, og se om den holder vand, ved evt. at spørge nogle personer fra din målgruppe.

Held og lykke med projektet og god weekend! :)

Mvh.

Michael

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:19

Hej Mark

Jeg synes, det er en udmærket idé, du arbejder med.

Jeg er ikke specielt vild med teksterne - og det siger jeg altså ikke kun, fordi jeg er tekstforfatter/korrekturmand, og designet... ok, det er jo kun en slags udkast.

Men igen: Idéen i det er værd at arbejde videre med efter min mening. Så vidt jeg ved, er der heller ikke mange af den slags sider.

Dbh Marcus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)