Vi har netop åbnet www.dubuy.dk , en ny innovativ webshop med daglige auktioner.
Vores målgruppe er hovedsageligt familier der går op i indretning og kvalitet.
Vi søger nogle der kan hjælpe os med at få gang i shoppen, få kendskabet til shoppen bredt ud, få trafik og ikke mindst handler i gang.
Så.... er du EKSPERT i adwords, SEO og lignende, ja så hører vi gerne fra dig. Vi har selv lidt forstand på det, og har bl.a med glæde læst E-Pusheren og derigennnem fået mange gode imput. Tak Martin!
Vi ser frem til at høre fra jer - skriv venligst til km@dubuy.dk hvis du kan noget af det vi søger.
Som et råd mht. design/usability, vil jeg sige at i *skal* have gjort noget ved rækkefølgen på hvilke elementer på forsiden som indlæses først. Jeg sidder på en 15 Mbit forbindelse, og det tog ca. 20 sekunder at indlæse forsiden. I min verden er det ca. 18-19 sekunder for meget - og søgte jeg seriøst efter noget havde jeg lukket min browser efter de først 5.
Jeg må støtte Martins kommentar. Før I kaster jer over Adwords, SEO og alt andet markedsføring, der skal få besøgende ind på siden, skal I have rettet op på hastigheden. Jeg havde ikke tålmodighed til at vente på, at den loadede færdig.
Det bliver mere end vanskeligt at få konverteret nogen besøgende til kunder, hvis de skal vente alt for længe, før de kan komme til at købe noget hos jer. I så fald vil I bare spilde jeres markedsføringskroner på folk, der hurtigt forsvinder igen.
Ændre nyhederne til kun at loade 3 produkter - der så efterfølgende (efter endt sideload) loader resten også automatisk scroller sidelæns.
Så får du også websitet op i en anvendelig længde - siden er jo ikke designet til at være så lang som den er nu og der er ikke en eneste besøgende der gider sidde og scrolle 10 x A4 størrelser igennem vertikalt.
Problemet er ikke opbygningen af databasen, eller det at genere html'en. Den del kører på under 500ms. Men der er knap 150KB html hvilket er alt for meget, så færre produkter.
Det der tager tid 145 http requests til javascript og billeder af ialt 2.4MB data. Så færre billeder, og sørg for at få dem skaleret ned som Moskjær er inde på.
Mvh Jesper Jørgensen, Performance Ekspert
PS. Bed din webmaster installere HttpWatch og have den kørende mens han loader siden.