Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.peakcondition.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

som relativt nystartet - og helt ny Amino Amigo - ville det være dejligt med lidt feedback på vores hjemmeside.

Der arbejdes på at få 'en lille smule liv' - fx lidt bevægelse i vandet, bobler på fiskene eller skiftende citater - men ikke ret meget.

Jeg glæder mig til at høre jeres kommentarer om

- førstehåndsindtryk

- troværdighed / professionalisme

- generelle kommentarer

- og evt hvis nogen har styr på søgemaskineoptimering

PeakCondition er fokuseret omkring performance og samarbejde. Værktøjerne er DISC person profil analyser, coaching og salgsudvikling - herunder sælgertræning – samt i et vist omfang rekruttering / headhunting.

For yderligere information kig forbi www.peakcondition.dk eller ring på 2967 1636.

Med venlig hilsen

Thomas Lildballe Jørgensen
PeakCondition

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:49

Hej Thomas :)

Førstehåndsindtrykket jeg får, når jeg kommer ind på siden..Er at at den er meget kedelig - no offense.. Der mangler farver, struktur og lidt spil i det hele..

Jeg kan rigtigt godt lide dét du har gjort med dit billede, at når man går ned af i links rækkefølgen - så føler "animationen" med i billedet foroven - billeder forbliver dog ikke samme størrelse ved alle links - og det er en skam.. Ligesom at bowlene lige pludselig forsvinder, ved at trykke på et link.. Også dukker der en rækker af guldfisk op - det ser ikke for godt ud.

Siden ser meget troværdig ud, dog ville jeg ønske at se lidt mere struktur på siden - den virker meget svævende, og billeder ville ligeledes gøre vidundere.

Og hvorfor er siden så "lang", når man trykker på linket "links"  det er unødvendigt og ødelægger hjemmesidens rytme.

Det var mine 25 ører.. håber at du kan bruge dem :)

Mark / Thingschange.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:23

Noget af teksten i øverste logo er lidt utydelig, og det kan virke lidt home-made, når teksten ændrer sig ved sideskift, fx ændringer til ren fed skrift. Men de to ting er jo lette at ændre.

Ellers synes jeg, at siden har mange positive kvaliteter. Den med fisken findes dog også på andre sider, men ikke i animereret form, så vidt jeg ved.

Brugervenligheden fejler ikke noget:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Her er lidt seo-relaterede kommentarer til din side.

Først og fremmest, så skal du have unikke titler på din side (den tekst, der står i toppen af browseren). Pt. hedder alle dine sider peakcondition.dk, hvilket ikke er særligt gavnligt. Hvis du vil se, hvordan Google pt. ser din hjemmeside, så klik her.

Titlerne skal være unikke for indholdet på hver side - og så skal teksten afspejle, hvad der sker på siden, og hvilke søgeord, du gerne vil findes på. Din forside-titel kunne f.eks. indeholde nogle af ordene "coaching, salgsuddannelse, profil analyser eller search & selection". De nøgleord, som du har stående i din topgrafik.  (men så skal teksten på selve siden også indeholde matchende ord). Sørg for, at du ikke skriver nogle spammy titler udelukkende med søgeord, men skriv nogle tekster, som også kan lokke folk til at klikke på dem, da titlerne bliver vist som den fremhævede blå linie i Google-søgninger. (og så max 65 tegn, hvis du vil have hele titlen vist i søgningerne).

Foruden titler, bør du overveje at skrive tekst i description tags på alle sider. Disse tags vil ofte blive vist som en del af søgeresultatet, så du kan bruge dem til at skrive noget tekst, der kan få søgende til at klikke ind på din side.

Overvej, om din topgrafik måske kunne stå som almindelig, læsbar tekst. Den slags er nemlig læsbar af søgemaskinerne, modsat grafik.

Du kan med fordel bruge h1, h2, h3 tags på overskrifter og underoverskrifter, da det signalerer til søgemaskinerne, at dette er noget, der skal lægges vægt på. Men det kræver, at du omskriver dine overskrifter lidt, så de faktisk indeholder nogle af de ord, som du gerne vil findes på.

Det var lidt SEO-input i absolut ustruktureret form.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)