hej alle som relativt nystartet - og helt ny Amino Amigo - ville det være dejligt med lidt feedback på vores hjemmeside. Der arbejdes på at få 'en lille smule liv' - fx lidt bevægelse i vandet, bobler på fiskene eller skiftende citater - men ikke ret meget. Jeg glæder mig til at høre jeres kommentarer om - førstehåndsindtryk - troværdighed / professionalisme - generelle kommentarer - og evt hvis nogen har styr på søgemaskineoptimering PeakCondition er fokuseret omkring performance og samarbejde. Værktøjerne er DISC person profil analyser, coaching og salgsudvikling - herunder sælgertræning – samt i et vist omfang rekruttering / headhunting.
For yderligere information kig forbi www.peakcondition.dk eller ring på 2967 1636. Med venlig hilsen Thomas Lildballe Jørgensen
|
Hej Thomas :)
Førstehåndsindtrykket jeg får, når jeg kommer ind på siden..Er at at den er meget kedelig - no offense.. Der mangler farver, struktur og lidt spil i det hele..
Jeg kan rigtigt godt lide dét du har gjort med dit billede, at når man går ned af i links rækkefølgen - så føler "animationen" med i billedet foroven - billeder forbliver dog ikke samme størrelse ved alle links - og det er en skam.. Ligesom at bowlene lige pludselig forsvinder, ved at trykke på et link.. Også dukker der en rækker af guldfisk op - det ser ikke for godt ud.
Siden ser meget troværdig ud, dog ville jeg ønske at se lidt mere struktur på siden - den virker meget svævende, og billeder ville ligeledes gøre vidundere.
Og hvorfor er siden så "lang", når man trykker på linket "links" det er unødvendigt og ødelægger hjemmesidens rytme.
Det var mine 25 ører.. håber at du kan bruge dem :)
Mark / Thingschange.dk