Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parforholdportalen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej..

jeg har lavet denne hjemmeside som jeg kunne tænke mig at i lige kiggede på hvis i gider.

og fortæl mig hvad i synes.. jeg synes selv at det er en god ide. men kunne godt tænke mig at få set på den med andre øjne..(:

på forhånd TAK!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:00

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 16:59

undskyld.. det er www.parforholdsportalen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:10

Hej Esben

Umiddelbart er det en flot side, meget simpel og enkelt sat op, men hvis man sammenligner med andre og lignende hjemmesider, så mangler den måske nogle funktioner og sådan.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 16:22

jo jo men der er mange ting som ikke kommer frem, ideen er sku nok go nok, det kommer selvfølgelig an på hvad der kommer til at stå. for man gider jo ikke læse om hvor dårlig man er til dit og dat, men gode råd, finde ud af man ikke er alene, og oplevelser og andet, det er vil være godt

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 18:10

tak for rådene. Men hvilke funktioner er det der mangler?

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:59

Hej Esben

Først og fremmest vil jeg sige, at det er en spændende side, som mange sikkert kan få god gavn af.

Jeg vil mene du som det første skal købe det domæne du selv lavede fejl i - altså parforholdportalen.dk - gerne inden nogen andre gør det! Når du som ejer kan lave fejlen, så kan andre helt sikkert også! Derefter lader du det bare føre automatisk videre til den rigtige side.

På forsiden synes jeg du skal undlade de øverste Google tekst-reklamer. Man forventer noget introtekst dér, men får i stedet nogen reklamer. Personligt ville jeg nok klikke hurtigt videre til en ny Google-søgning, hvis jeg som det første tekst så tekst-reklamer. I stedet ville jeg placere dem under dine udmærkede tekster. Evt. midt i en tekst eller i slutningen.

Nogen af linksne kan være svære at se ovenpå billederne. Det kan man måske gøre designmæssigt lidt bedre.

Derudover synes jeg ellers siden ser god og fornuftig ud! Så skal du bare optimere den bedst muligt i forhold til Google, så du får en masse gratis besøgende dérfra :-)

Held og lykke med det!

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:36

Min første tanke var "dating" og man får et helt anden indtryk når man kommer ind på siden, som for mig virker lidt rodet..
Syntes man skulle lægge lidt mere vægt på at folk ved hvad de har med at gøre ligeså snart man hører og ser hjemmesiden.

også syntes jeg at det hele hælder, det kan godt være min browser, men er din "topbanner" ikke placeret for meget tilhøjre?

Ellers syntes jeg det lyder som en rigtig god ide, og held og lykke med den :)

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 16:03

tak for råddene. og det med at den hælder, det skulle være ordnet.. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)