Hej Esben
Først og fremmest vil jeg sige, at det er en spændende side, som mange sikkert kan få god gavn af.
Jeg vil mene du som det første skal købe det domæne du selv lavede fejl i - altså parforholdportalen.dk - gerne inden nogen andre gør det! Når du som ejer kan lave fejlen, så kan andre helt sikkert også! Derefter lader du det bare føre automatisk videre til den rigtige side.
På forsiden synes jeg du skal undlade de øverste Google tekst-reklamer. Man forventer noget introtekst dér, men får i stedet nogen reklamer. Personligt ville jeg nok klikke hurtigt videre til en ny Google-søgning, hvis jeg som det første tekst så tekst-reklamer. I stedet ville jeg placere dem under dine udmærkede tekster. Evt. midt i en tekst eller i slutningen.
Nogen af linksne kan være svære at se ovenpå billederne. Det kan man måske gøre designmæssigt lidt bedre.
Derudover synes jeg ellers siden ser god og fornuftig ud! Så skal du bare optimere den bedst muligt i forhold til Google, så du får en masse gratis besøgende dérfra :-)
Held og lykke med det!