Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bøger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en ide, som jeg tror kunne blive til noget. ideen handler om at sælge e-bøger på en hjemmeside.

Jeg havde tænkt mig at den skulle minde om denne side som er den eneste hjemmeside jeg kan finde, der KUN sælger e-bøger. www.ebooks.com Jeg ville lave en dansk udgave af denne.

jeg håber at i vil vurdere denne her ide og fortælle om det er en god eller en dårlig ide?

På forhånd Tak!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:55

jeg kan godt lide ideen fordi jeg har en ebook reader (sony prs 505). Problemet er bare at disse "dimser" bliver p.t. kun solgt i USA, og de er møg dyre.

Når det er sagt er det jo vejen frem, det er nemt, det miljø rigtigt (man skal ikke fælde træer for at printe bøger) det er lækkert at kunne hoppe fra een bog til en anden og de vejer næsten ingen ting dvs. de kan ligge i lommen.....osv. osv.

Så, go for it, men du skal nok have lidt tålmodighed, da disse e book læser ikke er hvermands eje, og at læse bøger på en notebook computer det spiller bare ikke ordentlig! En aftale med nogle forlag før man bruger 500 timer er sikkert heller ikke nogen dårlig ide :-)

Good luck :-)

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:12

tusind tak..! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)