Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse fra Dansk til (US) Engelsk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ønsker tilbud på oversættelse af to dokumenter fra dansk til US engelsk.

Opgaven ønskes udført, så vi får leveret oversættelsen medio september 2008.

Den ene tekst er en række guides, som omhandler markedsføring i søgemaskiner. Visse guides er tekniske omkring emner som webarkitektur, markedsanalyse, Google Adwords og kodeoptimering.

Den anden tekst er en ordbog, omhandlende forkortelser og udtryk anvendt indenfor markedsføring i søgemaskiner.

Tekst 1: 67.455 ord
Tekst 2: 17.883 ord

Teksterne leveres i Word og oversættelsen ønskes tilbageleveret i Word eller ren tekst.

Vi kan sende eksempler på teksterne til troværdige leverandører. 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information kan du skrive til Peter Ulstrup på peter@demib.com eller ringe på mobil 60 67 59 01.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:23

Hej. Jeg har en del erfaring med tekniske dansk/engelsk oversættelser - vil du selv mene at deadlinen med de nævnte antal ord er realistisk?

Jeg har erfaring med oversættelser inden for EDB og er godt hjemme i dets fagsprog. Jeg kan også nævne at jeg har meget erfaring med oversættelse af salgsmateriale og brugsforvirringer til hårde hvidevarer. Du må gerne sende mig eksempler.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 20:01

Hej Jørgen

Deadline medio september er realistisk for et bureau med flere oversættere, for en enkelt oversætter, har jeg svært ved at tro at det kan lade sig gøre. Inden jeg evt. sender eksempler til dig, bedes du selv vurdere om du kan påtage dig opgaven. Da vi tidligst kommer i gang mandag, skydes deadline tilsvarende til omkring 20. september.

Venlig hilsen

Peter Ulstrup Hansen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:27

Hejsa.

Jeg har éen oversætter udover mig selv der kan deltage i oversættelsen. Jeg så gerne at deadlinen kunne skydes lidt for og gøre prisniveauet lidt mere fornuftigt - men jeg er stadig interesseret i og byde - prisen er lidt højere i og med vi er nødt til og smide alt vi har i hænderne lige p.t. - men hvem ved om jeg er det bedste bud alligevel? Derfor synes jeg du skal sende det du har til mig - så vil jeg sende dig et tilbud inden så længe.

VH JØrgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Fra  SMM Skrevet kl. 23:31

Hej Jørgen

Har sendt dig teksteksempler. Hvad angår deadline, kan vi godt være lidt fleksible, men desværre ikke ret meget. Er spændt på at høre fra dig.

Peter

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 15:32

Hej. Min email er olsenit@gmail.com - jeg skriver fordi jeg ikke har fået noget. VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Fra  SMM Skrevet kl. 13:42

Hej Jørgen

Undskyld du ikke har hørt fra os. Vi har fået et godt tilbud fra et større bureau, som vi tidligere har haft gode erfaringer med.

De bedste hilsner

Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)