Reparation af HP Pavilion?
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Hej....
Er der nogen der ar prøvet at få lavet en HP Pavilion, der har knækket det ene skærm hængsel? Hvis der er hvaf var prisernre så for det?
Håber der er nogen der kan hjælpe...
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
28-08-2008 kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil gerne undersøge hvad det koster i materialer for dig. Hvis jeg skal lave det, hvor i landet er du? Hvilken model/nummer er det? Kan du evt. sende et billede?
Jeg tager prisen for materialer +en teknikker time (450,- x moms ).
Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Hej Brian
Det er en dv9045ea, ejg er ikke sikker på den skal laves, men jeg vil bare gerne vide, hvad det vil koste?
Takker...
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
29-08-2008 kl. 10:04
Svar
Hej Kristoffer
Kan du sende et billede, så jeg kan se hvilken del det drejer sig om?
Er det plastikken på hængslen, eller selve metal hængslen?
Et forsigtigt bud, vil være mindst 1500,- ex. moms. Men det kommer an på helt precist hvilken del vi taler om.
Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Hej Igen
Det er Metal delen der er knækket, som videre har knækket plastikken på skærmen. Så det er plastik og metal del.
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
29-08-2008 kl. 17:31
Svar
Uha, det var straks værre. Det lyder tættere på 2500,- Men et billede vil hjælpe.
Hvor befinder den sig? Jeg arbejder i København.
Og jeg går næsten ud fra at garantien er udløbet, eller at den ikke dækker denne skade?
Mvh Brian
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Hej...
Jeg bor i Århus, og jeg har ikke lige mulighed for at sende den, eller tage billeder af den. Men det kan meget vel være den ender hos noget famile i KBH. Så gemmer jeg lige dit navn og nummer til dem. Så det kan være de kommer med den, og får den lavet. Men tusind tak for den foreløbige hjælp.
Svar