Hej kære Amino'er. Vi har brug for lidt feedback til vores nystartet webshop Er der nogle fejl, vi ikke har bemærket? Vil I ændre på noget? Vi sælger flotte dametasker til enhver lejlighed. Tasker, som vi henter personlig i udlandet i meget små antal, for at gøre det mere eksklusivt for køber. Man skal skille sig ud fra mængden, synes vi... Vil være taknemlig for enhvert input, bare det er positiv Hilsner www.taskedk.dk
|
Generelt bryder jeg mig ikke meget om designet på shoppen. Det ser en smule outdated ud.
Uden at have brugt ret meget tid på shoppen, så er det største irritationsmoment at jeg ikke kan få en generel produktvisning. Jeg tror ikke at en kategori delt op på priser er nogen god ide, når personer skal ud og købe en eksklusiv taske tror jeg ikke det spille så stor en rolle om den koster 200 eller 400kr. Så en anden kategoriindeling tror jeg ville hjælpe betragteligt (ydermere gik der et stykke tid med at finde ud af at priserne rent faktisk var kategorierne).
Næste punkt, når jeg trykker køb på et produkt, så får man ikke at vide at man rent faktiskt har gjort noget, varen bliver bare ubemærket lagt i kurven.
Der burde være en gå til kassen knap i kurven. Bestil knappen i menuen syntes jeg virker noget kluntet.
Mvh Peder