Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i ikke bedømme www.taskedk.dk ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er. Vi har brug for lidt feedback til vores nystartet webshop Big Smile

Er der nogle fejl, vi ikke har bemærket?

Vil I ændre på noget?

Vi sælger flotte dametasker til enhver lejlighed. Tasker, som vi henter personlig i udlandet i meget små antal,

for at gøre det mere eksklusivt for køber. Man skal skille sig ud fra mængden, synes vi...

Vil være taknemlig for enhvert input, bare det er positiv Cool

Hilsner www.taskedk.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:38

Generelt bryder jeg mig ikke meget om designet på shoppen. Det ser en smule outdated ud.

Uden at have brugt ret meget tid på shoppen, så er det største irritationsmoment at jeg ikke kan få en generel produktvisning. Jeg tror ikke at en kategori delt op på priser er nogen god ide, når personer skal ud og købe en eksklusiv taske tror jeg ikke det spille så stor en rolle om den koster 200 eller 400kr. Så en anden kategoriindeling tror jeg ville hjælpe betragteligt (ydermere gik der et stykke tid med at finde ud af at priserne rent faktisk var kategorierne).

Næste punkt, når jeg trykker køb på et produkt, så får man ikke at vide at man rent faktiskt har gjort noget, varen bliver bare ubemærket lagt i kurven.

Der burde være en gå til kassen knap i kurven. Bestil knappen i menuen syntes jeg virker noget kluntet.

Mvh Peder

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 14:52

Jeg har ikke kigget detaljer, men mener der er en lille stavefejl på forsiden:

"Vor fysisk butik"

Burde der ikke stå:

Vores fysiske butik

eller måske

Vor fysiske butik

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:32

Hej Amadeo.

- Jeg synes, det er lidt synd, jeres navn "forsvinder" øverst på forsiden pga den urolige baggrund af taske-detaljer.

- Jeg synes egentlig, det er OK, I har inddelt i prisgrupper - det er lidt anderledes end i mange andre webshops

- Til gengæld synes jeg, det er synd at bruge det meste af forsiden på et billede af kvinder isf på et bredt udvalg af jeres tasker

- Det jeg savner mest i jeres webshop er billeder + beskrivelser af, hvordan taskerne er indrettet med indvendige rum. (Jeg ville aldrig købe en taske uden at vide, hvor meget den kan rumme, eller hvordan rummene er delt op).

- En korrekturlæsning generelt ville forhøje indtrykket af eksklusivitet. Der er både slåfejl/stavefejl og linjer, der bliver afbrudt uheldigt.

Generelt synes jeg, jeres side virker tiltalende og dejligt overskuelig. Held og lykke med jeres webshop.

Venligst

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 17:18

Tusind tak for alle bemærkninger!

Vi arbejder på det!

Det vil være dejligt at få et par bedømmelser mere...Idea

Med venlig hilsen www.taskedk.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:19

jeg ville nok få en designer til at kikke på det.

Den røde farve er fin, men den matcher ikke med den brune farve (set med mine Jyske øjn).
Søge feltet bør som et minimum centreredes der hvor det er således det ser ordentlig ud.
Jeres logo er meget svært at se for oven i banneren, og det ligner et logo som er lavet i MS Word.

En mindre investering på kr 5000 ved en professionel designer er nok godt givet ud til at få design og logo på plads.

Det simple med at i sælger tasker og kun tasker samt at man kan se dem i pris kategorier kan jeg vældig godt lide.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:03

Den får du så her:

Som nævnt før skal du nok få en designer til at se lidt på siden da den helt extremt bærer præg af standard_dandomain_shop !!!
Dette skal ikke opfattes negativt da Dandomain set med mine øjne leverer den bedste webshop løsning i Danmark, men med dit
standard design ligner den 1200 andre shops dog med den forskel at du sælger tasker :-)

Prøv at navigere lidt på vores side, som også er en Dandomain shop men men vores eget præg.

Vedr. at man ikke bliver advaret/adviseret når man kommer en vare i kurven kan dette løses i din administration, hvor du kan vælge
hvad der skal ske når en vare tilføjes kurven, feks. om man skal henvises til ordrestep1 eller andet, som standard sker der intet, hvilket
er dybt godnat!!!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 12:55

Rent funktionelt synes jeg netbutikken ser fin ud. Specielt kan jeg godt lide pris-inddelingen i siden, det ved jeg min kone ville gøre brug af ved indkøb af tasker.

Farve og layout kunne nok trænge til en ekstra kærlig hånd...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:18

Peter Skouhus:

Det simple med at i sælger tasker og kun tasker samt at man kan se dem i pris kategorier kan jeg vældig godt lide. 

Se det er en typisk "mande-bemærkning" - de vil have at der ikke skal være for mange valgmuligheder og delt op i pris, så du på meget kort tid kan finde, den gave du skal købe til konen :-)

Som kvinde kan jeg godt lide at sidde og surfe rundt i lang tid, bruge lang tid på at udvælge tasken og at der er et stort udvalg.. og så kigger jeg ikke så meget på prisen i første omgang, med mindre der er sådan et felt hvor man kan skrive hvad det max. må koste, fx tasker til max. 500.

Jeg ville hellere have at kategorierne var opdelt efter fx. farve eller størrelse.. Så det var håndtasker, hverdagstasker og shoppe-tasker.
Og så ved jeg ikke om det abre er mig, men synes egentlig også det er rart, hvis man kan finde en pung der passer til i størrelsen/farven.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)