Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialt netværk som forretningsidé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger tid på sociale netværk, og hvem gør ikke det, så hvorfor ikke tjene penge på det.

Hvornår fik du sidst en check fra Facebook eller Myspace?

Har de nogenside takket dig for alle de venner du har inviteret, og som de respektive netværk nu tjener reklamerkroner på?

Der er netop her i august startet et nyt socialt netværk kaldet ZenZuu der betaler dig for at introducere dine venner til netværket.

Netværket fungerer helt som TupperWare (MLM), men forskellen er at varen du sælger på ZenZuu ikke koster noget!

ZenZuu tiltrækker som mange andre sociale netværk et stort antal brugere og finansieres også som alle andre med reklamer, men ZenZuu betaler 80% af reklameindtægterne tilbage til de aktive (for-)brugerne.

Der er kun et krav om at man er aktiv, dvs. logger ind i gennemsnit 1 gang om dagen hver måned, men 31 gange på én time tæller også.

Nye venner på ZenZuu som du tiltrækker kommer ind i systemet "under" dig, og hvis de er aktive og selv tiltrækker venner, så modtager du både reklamekroner for dig selv, dine venner og deres venner.

I øjeblikket vokser ZenZuu eksplosivt i hele verden,  og hvis du vil være med fra starten og se hvor projektet bærer hen, så er nu et godt tidspunkt at prøve det af.

Selv om man ikke selv skaffer "kunder"/venner til ZenZuu, så tildeles man efter tur nye kunder til sin downline.

Hvis du er skeptisk er det helt forståeligt, og jeg har ikke tjent en krone på ZenZuu endnu, men konceptet er for godt til at jeg vil undlade at hoppe på vognen. I forvejen er jeg medlem af 3 andre sociale netværk hvor jeg er aktiv, så ét mere gør ikke noget når der er tale om et nyt og innovativt koncept

Hvis du klikker på et ZenZuu link i denne post kommer du ind på min profil på www.ZenZuu.com , her kan du læse mere om konceptet og bl.a. se en film.

Som sagt er ZenZuu helt gratis, som på andre sociale netværk, men pengedelen gør konceptet totalt magnetisk.

Hav en fantastisk dag

Peter Juhl

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 20:22

Efter at mit indlæg blev flyttet over i MLM tråden kan jeg ikke undgå at se den krigeriske, sarkastiske og rent ud sagt ubehagelige tone der er i debatten.

Generelt mener jeg ikke at man skal være bange for at blive lokket ind i MLM scams, eller være hånlig overfor folk som vælger at deltage. Der kan være udemærkede grunde til at gå ind i denne type forretning, og alle kan lave deres egen research eller lade være.

Det er klart at der er grænser for galskaben i MLM, og det er nok de færeste der opnår 1 mia. personer i deres downline eller kommer til at leve fedt af det.

Jeg valgte selv at anbefale ZenZuu fordi det er gratis, bortset fra at du skal logge ind én gang om dagen i gennemsnit. og fordi platformen virker rigtig god, i forhold til at den først er gået ud af beta i denne måned.

Som sagt i mit første indlæg, så har jeg ikke tjent en krone, og at dømme efter al den ledige annonceplads så går der nok også et stykke tid, men kombinationen af MLM og en stærk Social networking platform tror jeg personligt på.

Hilsen

Peterjuhl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:43

PeterJuhl:

Efter at mit indlæg blev flyttet over i MLM tråden kan jeg ikke undgå at se den krigeriske, sarkastiske og rent ud sagt ubehagelige tone der er i debatten.

WHAT????

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 06:30

Kenneth Boysen:

WHAT????

Der er heldigvis også mange saglige indlæg!

Peter

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:24

Hej allesammen,

Hvis nogen vil læse om ZenZuu på dansk, vil jeg tillade mig at henvise til www.torco.dk/zenzuu

Tjek det ud - og sign op i dag!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)