Hej jeg savner lidt tips til hvad der er vigtigt i et godt webshop design
jeg har aldrig lavet design til webshop så er lidt i tvivl om jeg er inde på noget eller om det er alt for rodet
er der nogle som vil bedømme det inden jeg laver det om til et oscommerce template og er der evt. en som vil komme med nogle gode tips og tricks til hvad der bare virker og evt. hvad der er fyfy :)
Et godt sted at starte er i hvert fald med at læse disse to små artikler, som kan fortælle dig lidt om hvad der er vigtigt når du skal lave et design til en webshop:
Det er fordi at nogle gange overvinder dovenskaben mig :) så jeg har bare tyv hugget en søge bar fra en tilfældig side for at illustrere at der skal være en søge bar der men grafikken skal aligvel fjernes når det skal laves til et template
det samme med priserne i $ :)
Ja jeg ved godt der er for dårligt :)
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Ja og i menuen har jeg godt nok skrevet home men syndes det lød underligt med hjem så jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde den så det blev home :)
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Det ligner at du har forstået budskabet i artiklen til fulde :)
Jeg ved dog ikke hvor vigtigt det er i forhold til konverteringsrater at fremhæver call-to-actions så meget i forhold til resten af siden, så jeg har spurgt Søren om det i kommentarerne til hans artikel. Håber han kommer med et svar en af dagene :)