Hejsa Jeg er på ingen måde ekspert så det er mere en mini debat fra en forbruger :) Se jeg har holdt mig til produkter fra microsoft i al den tid jeg har siddet fast i min computer. En gang i mellem sker det dig at jeg skifter browser eller mail program og her kommer der en del der undre mig. De sidste par gange er jeg skiftet til fx firefox og thunderbird....der er ting jeg kan lide også er der ting ved begge som for mig bare ikke fungere. Og derfor ender jeg ALTID tilbage til de sædvanlige....så min debat er måske mere et spørgsmål om det virkelig ikke kan lade sig gøre eller om andre leverandører bare ønsker at skille sig rigtig meget ud. Nå men hvis vi fx tager firefox er der mange fede ting ved denne browser....det der så pisser mig af er at nogle sider ikke fungere ifht firefox....nej faktisk mener jeg ikke det er sidens ejer der skal rette sig ind efter firefox....hvorfor faen retter firefox ikke sig bare ind således at de retter sig efter IE også bygger oven på alt det gode som de i forvejen har. For mig virker det som om at de ikke vil bruge det gode som microsoft allerede har lavet. Thunderbird fungere også fint men igen er der masser af småting som er nemt at gøre i outlook og nærmest umuligt i thunderbird. Hvorfor ikke bruge det gode hos hinanden så tingene fungere for alle også levere noget "ekstra" på andre steder hvor det ikke går ud over brugeren? Måske er det bare mig:) måske er der tekniske / copyright problemer der gør det. Som forbruger kunne jeg bare godt tænke mig at have flere produkter at vælge imellem uden at skulle skrive til min bank at deres hjemmeside ikke er optimeret til firefox eller halvdelen af alle siderne jeg går ind på vælter rundt.... PS. www.pyrokinetech.com er heller ikke optimeret til firefox :) |
jeg har så lige fået det problem, at jeg ikke kan logge på amino med ie
så lige nu er jeg på firefox