Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring indenfor fødevaresektoren søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to cand.merc studerende der i øjeblikket arbejder på et iværksætter projekt indenfor detailhandlen.

Vores forretningsplan er så småt ved at være klar og vi har i den forbindelse fået flere positive tilkendegivelser fra div. virksomheder.

I den forbindelse søger vi en person med erfaring fra fødevarebranchen der være med til at videreføre projektet i den næste fase.

Såfremt dette indlæg har vagt din interesse må du endeligt kontakte os!

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:10

hej jeg har erfaring indenfor fødevare branchen i flere år har jeg haft de forskellige stillinger i branchen...

så jeg vil da godt høre om projektet og hvor i landet ligger i ????

Tilmeldt 26. Aug 08
Skrevet kl. 12:24

Hej Mustafa.

Vi har brug for en person der har et indgående kendskab til detailkæder, producenter og brancheforeninger i fødevaresektoren. Det kunne for eksempel være en person der har arbejdet som indkøber eller lignende i en detailkæde. Mener du at du har den nødvendig erfaring, så send venligst dit CV til os.

Med venlig hilsen

Guide-My-Shopping

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:39

Tak for mailen først og fremmest....

jeg vil med glæde sende dig mit CV,men vil lige godt vide lidt mere om hvad ideen går ud på..

jeg kan lige give en kort oplysning om mig selv...

jeg har været nøgle bære i Aldi K/S

samt har jeg været AFD.ansvarlig i Super Brugsen

jeg har os været souschef i Fakta...

senere hen startede jeg i Københavns Grøntorv hvor jeg har haft forskellige stillinger fra at være pakker til kommissionere for danske tomater og agurker hvor vi var hoved leverandør til Coop Danmark og Netto supermarkederne, til sidst var jeg sælgere i Caterings branchen og stod os for en del indkøb hvor vi til daglig fik frisk grønt nede fra Holland,der er det jo vigtigt at kunne regne de rigtige priser ud da betalinger sker med Euro....

men ikke mindst har jeg en del relationer til de forskellige leverandør i Europa..

men send mig din mail adresse og evigt en tlf.nr så kunne jeg kontakte dig og høre om hvad det hele indebære...

MVH.......

Mustafa Gultekin

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:27

Hej,

Jeg har arbejdet med salg- og marketing indenfor detailbranchen (dagligvarer) i mere end 10 år. I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis I har behov for hjælp, sparring og idéer til, hvordan I kommer videre med jeres projekt.

Mvh
Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 26. Aug 08
Skrevet kl. 10:40

Hej Mustafa

Mange tak for din henvendelse.

Vi må erkende at dine kvalifikationer ikke helt stemmer overens med dem vi har brug for. Vi er primært på udkig efter en sparringspartner der evt. har været salgsdirektør, indkøber i en af de større kæder i Danmark eller lignende.

Såfremt vi lidt længere fremme i vores proces for brug for dig håber vi, vi må henvende os igen.

Med venlig hilsen

Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)