Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Hej Aminoer

Jeg blev for nylig færdig med at kode mit betalings modul, og nu er aftalen med PBS gået i orden. (Herligt! :D)

Så ind jeg begynder at annoncering på nettet, vil jeg lige høre om i havde nogle forslag til hvad der kan gøres bedre? (Design, indhold, gennemsigtbarhed osv.)

I kan finde siden på www.kondomzonen.dk - jeg ser frem til at høre jeres forslag :P

/Lasse

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 18:13

Hej Lasse

Jeg synes siden er rigtig flot og enkel. Det eneste jeg falder lidt over, er at der ikke er forskel på priserne, alle kondomer koster det samme. Jeg mener måske at priserne skal ændres så den normale måske er lidt billigere en den med riller og jordbærsmag. 

Bare en tanke, håber du kan bruge den

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:20

Tak for dit svar kristian :)

Det skal jeg prøve og tænke lidt over.

/Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)