Hej. Jeg prøver at få min konverteringsrate i vejret, da den er meget lav pt. I denne forbindelse vil jeg høre om der er nogen der har tid og lyst til at se forbi min hjemmeside (www.legekassen.com) for at give ris/ros omkring brugervenligheden og hvad jeg måske kunne gøre bedre
Med venlig hilsen Rugholm |
Hej Rugholm.
Jeg er ganske vist ikke i din målgruppe, men jeg vil gerne ta' et kig og hjælpe dig med kommentarer alligevel. Først og fremmest er din hjemmeside dejligt overskuelig. Du er god til at sætte information op i punktform, så den er nem at læse. Konceptet er helt klart spændende, og jeg synes, det er meget positivt, at man kan købe økologiske sutter til så lave priser, som du tilbyder.
Du vil gerne have forslag til forbedringer. Her kommer nogle stykker:
- Der er en del stavefejl/skrivefejl. En grundig korrekturlæsning vil forhøje kvaliteten af din tekst
- Især forsiden virker lidt anonym og kedelig i farverne. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på, hvad der skal til. Måske andre Aminoer med mere forstand på den slags kan hjælpe dig her.
- De udlejede produkter er grundigt rengjort, skriver du. Måske en god ide at skrive, hvordan? Når børn sutter på alt, skal der jo nok lidt effektiv rengøring til for at fjerne samtlige bakterier. Men betyder det så, at barnet kan risikere at få allergi overfor rengøringsmidlet, du bruger?
Annoncerer du via Google Adwords om at leje legetøj? Hvis ikke, kunne du måske få en del nye kunder.
Held og lykke med din webshop.
Hilsen
Anne