|
Det er vist efterhånden på tide at jeg får noget feedback på min kones shop, som efterhånden har kørt et halvt års tid. Lad mig høre hvad I synes. |
den virker okey for mig, synes den kommer frem med det budskab den skal
Debat
|
Det er vist efterhånden på tide at jeg får noget feedback på min kones shop, som efterhånden har kørt et halvt års tid. Lad mig høre hvad I synes. |
|
den virker okey for mig, synes den kommer frem med det budskab den skal |
|
Hej Allerup. Dejligt overskuelig hjemmeside, som er lige tilpas "sød" og passer til hobby-temaet, men uden at virke vammel. Det er også et stort plus, at man kan se større billeder af f.eks. 3D-ark, så man får endnu mere lyst til at købe dem. Nu kender jeg godt til en del af jeres produkter, fordi flere i min nærmeste familie tidligere lavede en del hobbyarbejde. Men hvis man kommer ind på siden for bare at blive inspireret, kunne der godt mangle lidt forklaring, synes jeg. - Måske kunne I skrive en ganske kort vejledning i, hvad de forskellige produkter bruges til med illustrationer? - Eller nogle hyggelige småartikler med vejledning, om hvor sjovt man har det med jeres produkter, og hvordan de bringer lykke, når man giver dem væk til fødselsdage o.lign? - Den lyseblå skrift på hvid baggrund står lidt svagt. Kunne den evt. blive gjort lidt mere synlig? Held og lykke med webshoppen. Anne
|
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
|
Hej Anne Du har helt ret, der mangler lidt "inspiration". Så må jeg have fruen i gang, og stå på sidelinien med kameraet ;) Jeg vil forsøge at gøre de lyseblå links mørkere.
|
|
Hej igen.
Jeg glæder mig til at se resultatet. Held og lykke med det.
Hilsen Anne |
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net