Det er vist efterhånden på tide at jeg får noget feedback på min kones shop, som efterhånden har kørt et halvt års tid. Lad mig høre hvad I synes. |
den virker okey for mig, synes den kommer frem med det budskab den skal
Det er vist efterhånden på tide at jeg får noget feedback på min kones shop, som efterhånden har kørt et halvt års tid. Lad mig høre hvad I synes. |
den virker okey for mig, synes den kommer frem med det budskab den skal |
Hej Allerup. Dejligt overskuelig hjemmeside, som er lige tilpas "sød" og passer til hobby-temaet, men uden at virke vammel. Det er også et stort plus, at man kan se større billeder af f.eks. 3D-ark, så man får endnu mere lyst til at købe dem. Nu kender jeg godt til en del af jeres produkter, fordi flere i min nærmeste familie tidligere lavede en del hobbyarbejde. Men hvis man kommer ind på siden for bare at blive inspireret, kunne der godt mangle lidt forklaring, synes jeg. - Måske kunne I skrive en ganske kort vejledning i, hvad de forskellige produkter bruges til med illustrationer? - Eller nogle hyggelige småartikler med vejledning, om hvor sjovt man har det med jeres produkter, og hvordan de bringer lykke, når man giver dem væk til fødselsdage o.lign? - Den lyseblå skrift på hvid baggrund står lidt svagt. Kunne den evt. blive gjort lidt mere synlig? Held og lykke med webshoppen. Anne
|
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
Hej Anne Du har helt ret, der mangler lidt "inspiration". Så må jeg have fruen i gang, og stå på sidelinien med kameraet ;) Jeg vil forsøge at gøre de lyseblå links mørkere.
|
Hej igen.
Jeg glæder mig til at se resultatet. Held og lykke med det.
Hilsen Anne |
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net